اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

پاسخ محکمی به دشمن در دهه فجر و انتخابات داده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گچساران گفت: همزمانی انتخابات و دهه فجر امسال موقعیت خوبی برای پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان استکباری است.

پاسخ محکمی به دشمن در دهه فجر و انتخابات داده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر به ویژه با عنایت به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و حرکات حقیرانه اخیر آمریکا که موجب سربلندی بیش از پیش انقلاب اسلامی شده، امری بسیار ضروری است.
معاون فرماندار گچساران بیان داشت: مؤثر‌ بودن برنامه‌های دهه فجر در تقویت وحدت ملی، مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه‌ریزی و همچنین جلب مشارکت مؤثر جوانان در برگزاری مراسم دهه فجر از دیگر شاخص‌های مهم و مورد تأکید ستاد در اجرای این برنامه‌هاست.
سجادپور با اشاره به علل شکل‌گیری و به وجود آمدن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استقلال‌طلبی و استعمار ستیزی از مهم‌ترین ویژگی‌های ملت شریف ایران است که این خصوصیات یکی از بزرگ‌ترین علل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی بیان کرد: در این برنامه‌ها باید از اقدامات نظام، عملکرد مسئولان و خدمات ادارات برای مردم تبیین درست صورت بگیرد.
این مقام اجرایی گچساران به مصادف شدن ایام دهه فجر با برگزاری انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر و انتخابات حربه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.
سجادپور با اشاره به تحولات منطقه گفت: کشورهای آزادیخواه انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگو و اسوه خیزش‌های آزادیخواهانه خود پذیرفته‌اند و این مسئله سبب تشدید دشمنی ابرقدرت‌ها علیه نظام اسلامی ما شده و به همین علت باید مراسم بزرگداشت دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
وی گفت: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایجاد نشاط، امید و پویایی و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی و همدلی در جامعه مهمترین اهداف این ستاد است.
سجادپور تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید با هم همکاری داشته و سعی کنند در ایام دهه فجر همراه با مردم وارد صحنه شده و خود در جشن پیروزی انقلاب سهیم باشند.
وی یادآور شد: ایام دهه فجر فرصتی است که دل‌سوختگان و وارثان حقیقی انقلاب یک‌بار دیگر با ارزش‌های والای اسلامی پیمان بسته و خاطرات آن زمان را به نسل جوان منتقل کنند.
سجادپور عنوان کرد: با تشکیل 14 کمیته تخصصی برای طراحی و ارائه برنامه‌های ستاد دهه فجر، برنامه‌های متنوع، سازمان‌یافته و متفاوت‌تری برای مردم گچساران در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول