اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

دشمنان به دنبال تردید‌افکنی در سلامت انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان به دنبال تردید‌افکنی در سلامت انتخابات هستند.

دشمنان به دنبال تردید‌افکنی در سلامت انتخابات هستند
‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی بر گرامیداشت ایام دهه فجر تاکید کرد‌ و‌ با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر گفت: برگزاری جشن‌های این ایام با محوریت مردم و همراهی مسئولان ضروری است و بیان دستاوردهای انقلاب در چنین ایامی مهم است.
بیگی با محکوم کردن شهادت دانشمندان هسته‌ای در کشور افزود: استکبار جهانی در حالی به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور می‌پردازد که خود ایران اسلامی را به ترور محکوم می‌کند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن چون تصور می‌کند کشور در شرایط حساس و ضربه‌پذیر قرار دارد، برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند.
بیگی اضافه کرد: آسیب‌های فراروی انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن در صدد برنامه‌ریزی برای به وجود آوردن شرایط پس از انتخابات سال 88 است.
استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برخی درصدد هستند تا با القای موضوعاتی چون مهندسی انتخابات در سلامت انتخابات تردید‌افکنی کنند.
وی اضافه کرد: این ادعاها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که در ظاهر با دلسوزی این مسائل را مطرح می‌کنند.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: شایعه دخالت دولت در انتخابات به وسیله برخی افراد به واسطه ناامیدی از اقبال مردم به غیر دولت است.
بیگی تاکید کرد: باید توجه داشت که بهره‌برداران اصلی از این اظهارات بیگانه‌ها هستند و نباید به فضای دلخواه بیگانگان دامن زد.
بیگی شایعه منازعات قدرت در داخل کشور را رد کرد و گفت: دولت با این شایعات نخواهد توانست به اهداف و برنامه‌های خود دست یابد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه امروز در صدد است تا موفقیت بزرگ ایران اسلامی در مسائلی از جمله هدفمندی یارانه‌ها را خنثی کند.
‌بیگی با بیان اینکه مشارکت مردم موجب موفقیت هدفمندی یارانه‌ها شده است، گفت: در این مسیر مشارکت مردم و مسئولان ضروری بوده و مسئولان باید از مشارکت مردم بهره ببرند.
وی خطاب به فرمانداران و مسئولان گفت: برگزاری دیدارهای مردمی، انجام بازرسی‌های سرزده و نیز جلب مشارکت مردمی ضروری است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول