اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

همه در برگزاری انتخابات سالم وظیفه داریم

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان و کاندیداها و رسانه‌ها و مهم‌تر از همه مردم در برگزاری انتخابات سالم وظیفه داریم.

همه در برگزاری انتخابات سالم وظیفه داریم
سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کسانی که به دروغ از دموکراسی دم می‌زنند و به دروغ از حقوق بشر می‌گویند، از مدت‌ها پیش عصبانیت خود را از برگزاری انتخابات آینده در ایران نشان داده‌اند که ترور دانشمند هسته‌ای یکی از دلایل این عصبانیت است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دنیای استکبار به جای فریب دادن افکار عمومی خود می‌تواند از دموکراسی در ایران اسلامی الگوگیری کند تا بفهمد پس از 33 سال فشار و تحریم و جنگ مردم هنوز در کنار نظام و انقلاب و رهبر خود ایستاده‌اند.
بزرگواری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را نماد مردم‌سالاری و دموکراسی واقعی در جهان کنونی دانست و گفت: دشمنان باید حقد و حسادت خود را کنار بگذارند و به حضور بصیرت‌مندانه مردم این استان در پای صندوق‌های رای نگاه کنند.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دشمن به دنبال انتقام‌گیری از مردم در انتخابات است، تصریح کرد: آن‌ها به هر بهانه می‌خواهند رای مردم را مخدوش جلوه دهند و همانند انتخابات خرداد 88 حضور میلیونی و خیره کنند مردم در پای صندوق‌های رای را در نزد افکار جهانیان خدشه‌دار کنند.
بزرگواری با ذکر این نکته که حرکت در مسیر خواست دشمن خیانت به خون شهدا و آرمان‌های نظام و حرکت پرشتاب ملت است، ابراز داشت: نباید اجازه دهیم سلامت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی جولانگاه و محل تاخت و تاز دشمن شود.
 وی گفت: همه از جمله مجریان و کاندیداها و رسانه‌ها و مهم‌تر از همه مردم وظیفه داریم بنا به موقعیت‌ها و مسئولیت‌ها به برگزاری انتخابات سالم کمک کرده و دشمن را از این حیث ناامید و سرافکنده کنیم.
این عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان همواره در انتخابات‌های گذشته در صدر حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در سطح کشور قرار داشته و از این رو باید انتخاباتی در خور شأن مردم این استان برگزار شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول