اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات بیانگر وجود وحدت کلمه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری انتخابات بیانگر وجود وحدت کلمه در جامعه است.

انتخابات بیانگر وجود وحدت کلمه است

آیت‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ملت ما در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی از هر فرصت برای لطمه زدن به یکدلی و ایجاد انشقاق بین ملت کشور ما نهایت استفاده را می‌کند ولی ملت ایران برای شرکت کردن در انتخابات پیش‌رو اختلاف سلیقه‌ها و اختلاف‌نظرها کنار می‌گذارند تا از بین کاندیداهای ثبت‌نام کننده لایق‌ترین و متخصص‌ترین فرد برای کرسی‌های نمایندگی انتخاب کنند.

این مسئول برگزاری انتخابات در هر کشور نشان‌دهنده استقرار حکومت مبتنی بر مردمی سالاری دانست و تصریح کرد: در کشور ما بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به برکت سکانداری فردی روحانی دموکراسی به معنای واقعی کلمه و مردم‌سالاری دینی برقرار شد و مردم با انتخاب افراد مورد اعتماد خود و فرستادن آنها به مجلس شورای اسلامی در اداره امور مختلف به طور غیرمستقیم نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی به نقش بی‌بدیل رسانه‌های جمعی در برگزاری انتخابات پرشور نیز اشاره کرد و گفت: رسانه‌های جمعی در تحلیل اوضاع، اطلاع‌رسانی و ایجاد انگیزه بین مردم برای شرکت در این امر نقش به‌سزایی دارند از طرف دیگر همگان شاهد هستیم در آستانه برگزاری یک رویداد بزرگ در کشورمان اعم از سیاسی، علمی و ... دشمنان به تبلیغات و فضاسازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی می‌آورند که می‌طلبد رسانه‌های جمعی در راستای بی‌اثر کردن تحرکات دشمنان در سطح وسیع ورود پیدا کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در طول 33 سال گذشته کشورمان در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، فرهنگ، علم و .. پیشرفت‌های زیادی داشت که همه این‌ها در سایه همدلی ملت و قرار گرفتن در خط راستین ولایت فقیه محقق شده است از این رو می‌طلبد بیش از بیش در این راستا پایدار ی کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول