اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای به دنبال بازگشت پیروزمندانه فتنه‌گران بعد از انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: دشمن تلاش می‌کند تا به نحوی موجبات بازگشت پیروزمندانه کسانی را که بعد از انتخابات 88 فتنه‌آفرینی کردند فراهم کنند.

عده‌ای به دنبال بازگشت پیروزمندانه فتنه‌گران بعد از انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع مدیران استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه مردم تجربه موفقی از اداره اقتصاد کشور را در یک سال گذشته نشان دادند اظهار کرد: هدفمندی یارانه‌ها یک آزمایش سالم برای مشارکت مردم در اداره اقتصاد کشور بود و نشان داد کسانی که در دستگاه‌های اجرایی کار می‌کنند نیازمند مشارکت مردم و آگاهی از نیازها و اولویت‌های آنها هستند.
وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها برای دیگر کشورها به یک الگو تبدیل شده، افزود: در این موضوع، برخی افراد به‌ظاهر خودی حرف‌هایی می‌زنند که غایت آن به نتیجه نرسیدن طرح هدفمندی یارانه‌ها است یعنی همان کاری که دشمن با توسل به انواع ترفندها آن را تعقیب می‌کند.
بیگی تصریح کرد: دولت به‌عنوان مبتکر طرح هدفمندی یارانه‌ها، با توجه به کارشکنی‌ها مصمم است تا این طرح را به نتیجه برساند.

راهبردهای دشمن: افزایش منازعات سیاسی و کاهش منابع مالی دولت
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنی نظام سلطه را با همه وجود درک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن احساس می‌کند نظام اسلامی آسیب‌پذیرتر شده و از این رو راهبردهایی را برای رسیدن به اهداف خود پیش‌بینی کرده است.
وی، کاهش منابع مالی دولت و ناتوان جلوه دادن دولت از پاسخ به نیازمندی‌های مردم را از دیگر ترفندهای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: همراهی برخی افراد در داخل کشور با این سیاست‌ها موجب اخلال در اقتصاد کشور می‌شود، علاوه بر اینکه کارهای بزرگ دولت بر زمین می‌ماند نارضایتی مردم را نیز موجب می‌شود که این همان نتیجه‌ای است که نظام سلطه دنبال می‌کند.
بیگی با بیان اینکه تلاش برای افزایش منازعات سیاسی از دیگر راهبردهای نظام سلطه است، ادامه داد: دشمن می‌خواهد دولت را با درگیر کردن در منازعات، از انجام رسالت قطعی خود بازدارد چرا که عدم موفقیت دولت، مطلوب نظام سلطه است.

حیثیت نظام اسلامی در گرو برگزاری انتخابات سالم است
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با مشغول کردن نظام به موضوعات بیهوده، فضای انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد و به نحوی موجبات بازگشت پیروزمندانه کسانی را فراهم کند که بعد از انتخابات 88 فتنه‌آفرینی کردند.
بیگی اظهار داشت: اساسی‌ترین راهبرد دشمن اثبات همان موضوعی است که در انتخابات 88 از جانب عناصر فتنه در زیر سئوال بردن نتیجه انتخابات بیان شد تا به این وسیله مشروعیت نظام را خدشه‌دار و مردم را نسبت به حضور در انتخابات آتی دلسرد کنند.
وی گفت: دشمن برای اجرای این راهبرد، بر روی اظهارات جانبدارانه مقامات دولتی در خصوص کاندیداهای نمایندگی متمرکز شده تا از این اظهارات در جای خود استفاده کنند، اما مسئولان باید هوشیاری بیشتری در این خصوص داشته باشند.
بیگی خاطرنشان کرد: برخی از افراد که دلدادگی آنها به انقلاب اسلامی روشن است ولی به دلیل موضع‌گیری مقابل دولت حرف‌هایی می‌زنند که تصدیق ادعاهای فتنه‌گران است و دشمن از اظهارات این گونه افراد نیز استفاده می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه مبادا مسئولان دولتی همان خطایی را که تعدادی از خواص مرتکب شدند تکرار کنند، افزود: ادعاهایی مانند اینکه دولت برای اثرگذاری در انتخابات ارقامی را کنار گذاشته است از زبان برخی چهره‌های موجه شنیده می‌شود که قطعاً مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد.
بیگی با بیان اینکه برخی‌ها در اظهارات خود به قانون اساسی توجه نمی‌کنند گفت: بیان این موضوع که اجرای انتخابات نباید توسط دولت صورت گیرد حاکی از این است که این افراد از اقبال مردم به خود در انتخابات‌های آینده ناامید شده‌اند و باید پرسید که این اظهارات به ‌ظاهر دلسوزانه به نفع چه کسانی تمام می‌شود.
وی تصریح کرد: حیثیت نظام اسلامی معطوف به برگزاری انتخابات سالم در بستر ضوابط و مقررات است و وزارت کشور نیز خود را مصمم به پاسداری از آرای مردم می‌داند.

تحولات منطقه نشانه حقانیت انقلاب اسلامی است
استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تمام ضدیت‌هایی که در طول 33 سال گذشته صورت گرفته نه تنها نظام سلطه به اهداف خود در ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی دست نیافته بلکه انقلاب اسلامی امروز اثربخش‌تر از همیشه به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی، تحولات منطقه را نشانه‌ای حقانیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: نظامی که سیاه‌ترین کارنامه را علیه بشریت دارد و آثار جنایت‌های او هنوز هم مشهود است، در شرایطی که ترور دانشمندان ما را در دستور کار قرار داده، با بی‌شرمی بحث حمایت ایران از تروریسم را مطرح می‌کند.
بیگی خاطرنشان کرد: شهیدان عرصه علم و فناوری، سند رسوایی نظام سلطه هستند و با شهادت آنها مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران متوقف نخواهد شد و با صلابت بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تهدیدات نظامی قدرت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: گذشته تاریخی ایران نشان می‌دهد که این تهدیدها، گزافه‌گویی است و خود آمریکا هم می‌داند که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
بیگی با یادآوری خروج مفتضحانه آمریکا و همپیمانان او از عراق با 4 هزار و 500 کشته و تحمیل هزینه‌های گزاف به مردم آمریکا و اروپا گفت: پیروز تهاجم آمریکا به عراق، جمهوری اسلامی بود و اثرگذاری انقلاب اسلامی در این کشور بیش از پیش خود را نشان خواهد داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول