اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در انتخابات 12 اسفند هستند تا با قدرت، قوت و شکوه خاص انتخابات را برگزار کنیم.

تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: برگزاری باشکوه انتخابات همکاری و حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: مراسم جشن‌های دهه فجر امسال را با مشارکت مردم هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهیم کرد.

فرماندار بیرجند گفت: اگر طی 32 سال گذشته در مقاطع مختلف انتخابات را بررسی کنیم بی‌شک انتخابات پیش‌رو از مهم‌ترین و حساس‌ترین این انتخابات‌ها خواهد بود که نخستین وجه حساسیت آن به خصومت دولت‌های عربی و رژیم اشغالگر قدس و استکبار نسبت به ملت ایران برمی‌گردد.

قاسم‌زاده‌نداف افزود: دشمنان نظام تمام گزینه‌های اقدام بر علیه جمهوری اسلامی ایران را روی میز خود قرار داده‌اند اما چون برآورد استراتژیک درستی از ایران ندارند امکان هرگونه اقدام نظامی از سوی آنها منتفی است و به همین دلیل هر روز در قبال نظام موضع می‌گیرند و تهدید می‌کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای انتخابات یارکشی می‌کنند و بر همین اساس منافقان، گروه‌های شکست خورده سیاسی و اهل فتنه را جذب می‌کنند تا اگر نتوانستند در جریان انتخابات 22 خرداد 88 کاری انجام بدهند در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی خلل ایجاد کنند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: وظیفه اصلی ما به‌عنوان گروه‌های مرجع در راستای برگزاری انتخابات تشویق به حضور حداکثری مردم قطع نظر از این که به چه کسی رای بدهند خواهد بود چراکه هر چقدر حضور مردم در صحنه بیشتر باشد اقتدار و مشروعیت نظام افزایش خواهد یافت.

قاسم‌زاده‌نداف گفت: مردم باید با انتخاب اصلح، فردی را روانه مجلس کنند که در راستای قانون اساسی، نظام و ولایت‌فقیه گام بردارد و از حقوق مردم منطقه دفاع کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول