اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح پایش انتخابات در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پایش انتخابات در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح پایش انتخابات در چهارمحال و بختیاری
مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: افزایش تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی در راستای تحقق انتخاب اصلح و فراهم کردن زمینه انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات 12 اسفند از جمله اهداف اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی بر ضرورت پرهیز از حاکمیت نگاه‌ها و رفتارهای قومی و قبیله‌ای به انتخابات مجلس نهم در این استان تاکید کرد و افزود: جلوگیری از رواج و گسترش نگاه قومیتی و قبیله‌ای به انتخابات در چهارمحال و بختیاری از راهبردهای اجرای این طرح محسوب می‌شود.
نوروزی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شده است، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته طرح‌ها و برنامه‌های خوبی در همین راستا تدوین و طراحی شده که به تدریج در راستای تحقق مشارکت حداکثری در این استان اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: رعایت مقررات و قوانین انتخابات به ویژه در مقوله فعالیت‎های تبلیغاتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها از جمله عواملی است که به برگزاری انتخاباتی سالم و بی‎حاشیه در این استان کمک شایانی کند.
نوروزی، داوطلبان را ملزم به رعایت قوانین و مقررات انتخابات کرد و گفت: داوطلبان باید اصول و ارزش‌های اسلامی را رعایت و به قوانین و مقررات توجه ویژه‌ای داشته باشند و در طول فعالیت‌های انتخاباتی از تخریب و اتهام زدن به یکدیگر بپرهیزند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری قانون انتخابات در ایران را جامع و کامل دانست و گفت: قانون همه مسایل را در مورد انتخابات، شیوه برگزاری، تخلفات و تمام آنچه مربوط به انتخابات می‌شود، مشخص کرده و راهکارهای مناسبی هم به‌ویژه در این دوره برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی اندیشیده شده است.
وی افزود: فردی که به‌عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب می‌شود، نماینده تمامی مردم حوزه انتخابیه اعم از موافقان و مخالفان است و باید فارغ از نگاه محلی و قومی به موضوعات کشور و منطقه، نگاه کلان داشته باشد.
نوروزی، بازگشت به معیارهای انتخاب درست را از دیگر اهداف اجرای طرح پایش انتخابات در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان عنوان و اضافه کرد: افزایش امنیت ملی با مشارکت مردم به انتخاب نمایندگانی دلسوز، مومن و متعهد در این استان کمک موثری خواهد کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول