اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

سالم‌ترین انتخابات دنیا در ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیروان گفت: تجربه 32 سال برگزاری انتخابات در کشور نشان داده است که سالم‌ترین انتخابات در دنیا در ایران برگزار می‌شود.

سالم‌ترین انتخابات دنیا در ایران برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین ناصرهدایتی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت : جریان انتخابات بر خلاف تبلیغات دشمنان در کشورمان همواره از سلامت برخوردار بوده و با کمترین حاشیه‌ها برگزار شده است.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: انتخابات برای کشور یک فرصت ارزشمند در جهت همدلی و وحدت بین مردم بوده و درصد مشارکت و حضور مردم در انتخابات ایران، بسیار بالاتر از کشورهای دیگر است.
 امام جمعه موقت شیروان با بیان اینکه آرای مردم امانتی در نزد مجریان انتخاباتی است افزود: برگزاری انتخابات سالم و قانونی و با حضور حداکثری مردم، مهم‌ترین اهداف  مدیران نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه در ایران انتخابات توسط خود مردم برگزار می‌شود، گفت: در تمام مراحل برگزاری انتخابات این مردم بوده که مشارکت و نظارت دارند.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین هدایتی همچنین با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی یادآور شد: از تمام نامزدها انتظار می‌رود اخلاق انتخاباتی را رعایت و به جای تخریب همدیگر به معرفی خود بپردازند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول