اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

شبکه دنا در انتخابات بی‌طرف خواهد بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این واحد رسانه‌ای در انتخابات آتی همچون گذشته رویکردی بی‌طرفانه خواهد داشت.

شبکه دنا در انتخابات بی‌طرف خواهد بود
مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تعهد همه رسانه‌ها در مقابل نظام اسلامی و خون شهداء، آوردن مردم پای صندوق‌های رای است و جهت‌گیری در این عرصه له یا علیه اشخاص، مخالف رسالت حرفه‌ای و اخلاقی آن‌ها خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انتخابات مسئله‌ای حساس برای کشور است، افزود: در این زمینه باید تلاش کرد تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای افزایش یابد.
وی گفت: شبکه دنا از اول آبان امسال ورود برنامه‌ای خود را با هدف ایجاد شور و نشاط در انتخابات آغاز کرده و در هر هفته یک برنامه 30 دقیقه‌ای در سیما و یک برنامه‌ای 45 دقیقه‌ای را روی آنتن برده است.
رحیمی ادامه داد:‌ ورود زود هنگام به برنامه‌های انتخاباتی موجب خستگی مردم می‌شده و به همین لحاظ از آبان ماه با تولید برنامه‌های ذکر شده و گریزی که در برنامه‌های مختلف به موضوع مهم انتخابات زده شد ورود به این عرصه کلید خورد.
مدیر شبکه استانی دنا بیان داشت: با نزدیک شدن به انتخابات تولید برنامه‌ها و پرداختن به موضوع انتخابات افزایش یافت و از زوایای مختلف به بررسی و تبیین موضوعات پرداختیم.
وی، همه رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را عضو یک خانواده دانست و ابراز داشت: هدف همه ما اعتلای نظام اسلامی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات است که امیدواریم با وحدت و یکپارچگی از این آزمون مهم سربلند بیرون بیاییم.

* در برنامه‌های انتخاباتی از افراد و کارشناسان بی‌طرف استفاده می‌کنیم

این مدیر رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد تمرکز رسانه‌ها بر انتخاب اصلح و معیارهای آن را حرکت آن‌ها در مسیر درست و حرفه‌ای دانست و تاکید کرد: شبکه دنا در انتخابات آتی رویکردی بی‌طرفانه اتخاذ می‌کند و از این بابت به مردم اطمینان می‌دهیم از بیت‌المال و رسانه‌ای که متعلق به آن‌ها بوده هیچ سوء‌ استفاده‌ای نشود.
رحیمی، تولید برنامه‌های محتوایی و کارشناسی را ضروری دانست و اذعان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک است و ظرفیت کارشناسی محدودی دارد ولی همه تلاش خود را برای استفاده از کارشناسانی که بی‌طرفی و عدم وابستگی آنان به نامزدهای موجود در انتخابات محرز است را به‌کار خواهیم بست.
مدیر شبکه استانی دنا اضافه کرد: نباید انتظار داشت از افرادی در برنامه‌های انتخاباتی استفاده کرد که در ستادهای انتخاباتی و یا در سطوح مختلف اجتماع به طرفداری از یک کاندید خاص می‌پردازند.
وی، شبکه دنا را متعلق به مردم این استان دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک اعتماد کامل مردم به این رسانه هدف اصلی ما بوده که امیدواریم با رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات این اعتماد مردمی را که یک سرمایه برای این شبکه محسوب می‌شود، افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول