اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

حرکت دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: حرکت ناجوانمردانه، خصمانه و ددمنشانه دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات مجلس نهم را با حماسه حضور دشمن‌شکن خود خنثی می‌کنیم.

حرکت دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان جواد کمالی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ شوراها آموزش و پرورش در هنرستان پسرانه شهید شبستری مرکز استان با اشاره به اینکه مسئله شوراها بحث عظیمی در مکتب اسلام اظهار داشت:‌ قبل از اسلام در هیچ حکومتی از نظام جهانی مشورت به معنای عملی و حکومتی وجود نداشت.

وی افزود: آنچه که در زمان دیگر پیامبران و کتاب‌های آسمانی هم تاکید بر آن شده، همان مسئله شور و مشورت، شورا، حکومت و خرد جمعی و آنچه که امروز در جهان معاصر در دنیا حرف و حدیث و شعار دارد در حوزه این قرآن عظیم و این کتاب بزرگ آسمانی و تاکیدات ختم پیامبران و ائمه اطهار (ع) است.

کمالی ابراز داشت: در آیه شورا تاکید خداوند به تمام کائنات، مخلوقات، انسان‌ها و حاکمیت‌های آینده بشر و اداره جامعه بشری است که شما سعی کنید با مشورت جامعه خود را هدایت کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان عنوان کرد: در امور زندگی خود از ریز تا درشت، خرد و کلان هر کجا و در هر مسئله مشورت داشته باشید.

وی در مورد مشورت در کارها خطاب به دانش‌آموزان ابراز داشت: از نظر مسائل قرآنی و تجربی موفق‌ترین افراد جامعه در هر کجا زندگی می‌کند، کسانی هستند که در همه کارهای خود با دیگران مشورت می‌کنند و کسی که می‌خواهد در همه مراحل موفق باشد، باید به صورت مستمر و ویژه مشورت داشته باشید.

کمالی تصریح کرد: با هر جریان و پدیده‌ای که در زندگی با آن مواجه می‌شوید با افراد با تجربه و بزرگ‌ترها مشورت و از  نظر آن‌ها در پیشرفت کار خود استفاده کنید.

وی بیان کرد: نباید در زندگی کاری کنیم که برای ما پشیمانی به بار آورد در این مورد  امام علی (ع) می‌فرماید «هیچ پشتیبانی در مجموعه کائنات بالاتر از مشورت نیست».

کمالی گفت: کسانی که اهل مشورت بودند در زندگی هیچ زمانی آسیب ندیده و بزرگ‌ترین قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته‌اند و این مشورت می‌تواند با پدر، مادر و استاد باشد.

وی با اشاره به اینکه توجه خاص نظام جمهوری اسلامی ایران به مسئله مشورت است، افزود:‌ تمام ارکان حکومت ما بر اساس مشورت است، مانند مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، دولت، شوراهای اسلامی بر اساس رای، نظر و مشورت ملت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: در همه ارکان جمهوری اسلامی به عنوان یک کشوری که ام‌القرآی جهان اسلام و الگوی تمام کشورها و خیزش‌های اسلامی مسئله مشورت است.

کمالی افزود: در حال حاضر که انتخابات مجلس نهم را در پیش رو داریم باز هم بحث مشورت است، دشمنان قسم خورده و مستکبر و آشتی‌ناپذیر مانند آمریکا و صهیونیست‌ها سر سازش با ما ندارند و با ادیان الهی به ویژه اسلام مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند به هر طریق ممکن ما و شما را در انتخابات دلسرد کنند و مردم پای صندوق‌های رای نیایند و در حکومت مشارکت نداشته باشند، تصریح کرد: ما باید این حرکت ناجوانمردانه، خصمانه و ددمنشانه این‌ها را با حماسه حضور دشمن‌شکن خود خنثی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: در این انتخابات همه با هم متحد باشیم و بار دیگر دشمنان ناجوانمرد خود را سر جایشان بنشانیم و عزت و افتخار دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق بزنیم.

کمالی گفت: شورای آموزش و پرورش در استان کرمان در چند سال اخیر موفق بوده است و موفقیت‌ها و رتبه‌هایی در سطح کشوری و بین‌المللی به دست آورده جای تشکر دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اذعان داشت: بچه‌های کرمان بلوغ اعتقادی، ایمانی، علمی، معرفی و تحصیلی خودشان را در کشور و دنیا ثابت کردند و همه این‌ها سند ارزشمند برای استان کرمان و کشور است.  

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول