اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شوشتر

متمم 95 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر مصوب شد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: متمم بودجه ارسالی از طرف شهرداری شوشتر به شورا در جلسه امروز به تصویب رسید.

متمم 95 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر مصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حسن دهدار صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: متمم ارسالی بودجه از طرف شهرداری امروز پس از بررسی‌های بسیار زیادی در صحن علنی شورا به تصویب رسید و سرعت عمل شورا شایسته قدردانی است.
وی با اشاره به خصوصیات این متمم بودجه افزود: متمم بودجه سال90 به صورتی کارشناسی و دقیق نگارش شده بود و در کمترین زمان ممکن در صحن علنی شورای شهر بررسی و برای تائید مصوبه به فرمانداری ارسال شد.
دهدار با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای تحقق بودجه و متمم سال 90 باید تلاش بسیار زیادی به کار گیرد، تاکید کرد: اجرای کامل بودجه و متمم نیازمند تلاش بسیار زیادی در بحث درآمدزایی در شهرداری شوشتر است و در این‌باره باید همه عوامل در شهرداری تلاش کنند.
نایب‌رئیس شورای شهر شوشتر تاکید کرد: در متمم بودجه سال‌جاری 18 پروژه جدید نیز در نظر گرفته شده است که اجرای این پروژه‌ها سطح خدمات‌دهی به مردم را افزایش می‌دهد و در این‌باره باید تلاش مضاعفی را به کار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همیشه متمم‌های بودجه در شهرداری‌ها به صورت بلندپروازانه نگارش می‌شود که در صورت وجود درآمد زیاد در شهرداری این میزان درآمد امکان هزینه داشته باشد و به این دلیل متمم بودجه در سال‌جاری کارشناسانه و اجرایی نوشته شده است.
وی افزود: متمم بودجه سال‌جاری 95 میلیارد ریال است که به طور کامل به تصویب شورای شهر رسید و برای تائید به فرمانداری شوشتر ارسال می‌شود.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول