اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

بودجه 115 میلیارد تومانی شهرداری آماده تحویل به شورا است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ بودجه سالانه شهرداری اردبیل به همراه سازمان‌های تابعه با رقم پیشنهادی 115 میلیارد تومان آماده ارائه به شورای شهر اردبیل است.

بودجه 115 میلیارد تومانی شهرداری آماده تحویل به شورا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما آمادگی داریم بودجه سال 91 شهرداری را ظرف روزهای آینده تقدیم کنیم تا در مناسبتی خاص با برگزاری آیینی این بودجه پیشنهادی تقدیم شورا شده و شورا نیز در مهلت مقرر بتواند با بررسی و تصویب نهایی بودجه برای اجرا از سال آینده آن را در اختیار شهرداری قرار دهد.
وی با اعلام اینکه بودجه امسال را قریب به واقع وضع کردیم گفت: اگر افزایشی در بودجه امسال وجود دارد مربوط به اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای شهرداری‌ها است که سال آینده با پیش‌بینی تخصیص این اعتبار برخی طرح‌ها و پروژه‌های جدید را تعریف کرده‌ایم.
این مسئول از تهیه و تدوین تعرفه سال 91 و ارائه آن به مراجع ذیصلاح خبر داد و گفت:‌ در تعرفه سال 91 ما کمترین تغییرات را اعمال کردیم که انتظار می‌رود با بررسی درست دستگاه‌های ذیربط و تایید آنها بتوانیم بودجه را اجرایی کرده و اعمال نظر کنیم.
شهردار اردبیل همچنین از آغاز به کار رسمی شهرداری منطقه 4 اردبیل همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت:‌ برنامه پنج ساله شهرداری نیز با انتخاب مشاور ذیصلاح در حال تدوین است و ما استارت کار را زده‌ایم و با پیشنهاد انتخاب نام برای این برنامه سعی خواهیم کرد به گونه‌ای حرکت کنیم تا جامعیت کار ما نیز در انتخاب عنوان برنامه حفظ شود.
بدری از ارائه اسامی پیشنهادی به شورا خبر داد و یادآور شد: شورا می‌تواند از بین اسامی پیشنهادی موارد را تعریف، تعیین و مصوب کند.
 
* تصویب تعیین حسابرس قانونی برای حسابرسی دفاتر سال 90
در دویست و نهمین جلسه شورای شهر اردبیل همچنین اعضای شورای شهر با معرفی حسابرس قانونی برای حسابرسی اسناد و دفاتر سال 90 شهرداری و سازمان‌های تابعه موافقت کردند.
شهردار اردبیل با بیان اینکه امسال زودتر از موعد مقرر به فکر معرفی حسابرس افتادیم، خاطرنشان کرد: ما تلاش خواهیم کرد با انتخاب حسابرس قانونی و زبده این کار را انجام دهیم تا منابع درآمدی و هزینه‌ای شهرداری‌ و سازمان‌ها به دقت مورد حسابرسی قرار گیرد.
اعضای شورای شهر همچنین با صدور مجوز یک قطعه زمین با کاربری ورزشی از طریق آگهی مزایده موافقت کردند که این صدور مجوز نیز باید مطابق با‌ آیین‌‌نامه مالی ـ اعتباری شهرداری و قوانین مزایده انجام شود اما واجدین شرایط می‌توانند به کسب مجوز و صدور موافقت‌نامه نهاد ذیربط اداره کل ورزش و جوانان اقدام کنند.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل به پنج مورد تملک ملک با هدف بازگشایی معابر رای دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین علیرضا دباغ عبداللهی برای شرکت در کمیته زیبا‌سازی فضای سبز و همچنین اصلانیان دیگر عضو شورای شهر برای حضور در کمیسیون واگذاری منطقه چهار معرفی شدند.
همچنین اعضای شورای شهر اردبیل از اداره کل میراث فرهنگی خواستند تا در تامین اعتبار مورد نیاز برای نور‌پردازی‌ پل‌های تاریخی اقدام کند.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل بیش از 1.5 ساعت در مورد تغییرات عوارض سالانه به ارائه طرح و پیشنهاد پرداختند به گونه‌ای که نایب رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت:‌ تعرفه سال 91 شهرداری اردبیل هوشمندانه طراحی و پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود با نظر مساعد دستگاه‌های ذیربط نیز به تصویب نهایی رسیده و از سال آینده اجرایی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با پیشنهاد جدید شهرداری مبنی بر تعیین عوارض برای املاک شش دانگ تقسیم شده به دو یا چند قسمت مخالفت کرده و درخواست اعمال مقررات تعرفه عوارض برای تجمیع یا تفکیک احتمالی مغازه‌ها و ارجاع پرونده به ماده 100 برای تعیین تعرفه ارزش منطقه‌ای کردند.
در این جلسه همچنین پیشنهاد شد عوارض دریافتی ماهیانه از کیوسک مطبوعاتی دو برابر افزایش یافته اما در کنار آن حق جلسه برخی از کمیسیون‌ها و جلسات تشکیل شده شورا و شهرداری افزایشی پیدا نکند.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول