اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

اعتباراتی در بودجه 90 برای متولیان فعالیت کودکان خیابانی منظور شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 90، دولت اعتبارات مناسب و قابل توجهی برای خیریه‌ها و سازمان‌های متولی کودکان خیابانی در نظر گرفته است.

اعتباراتی در بودجه 90 برای متولیان فعالیت کودکان خیابانی منظور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره عکس گلستانه، عفت شریعتی اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید در تصمیماتشان به سازمان‌های متولی خیریه‌ها کمک‌های قانونی کنند به گونه‌ای که برنامه‌های کمک‌رسانی آنها در سازمان‌هایی همچون بهزیستی، کمیته امداد، هلال‌احمر و وزارتخانه‌هایی که کار تعاون و رفاه را انجام می‌دهند در اسرع وقت در این لایحه قرار دهند.
نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: لایحه بودجه امسال به گونه‌ای اعتبارات خود را برای سازمان‌هایی همچون بهزیستی و کمیته امداد گنجانده است که این سازمان‌ها بتوانند موسسات خیریه بزرگی مانند گلستان علی(ع) و دیگر موسسات خیریه را به عنوان پشتوانه بزرگ حمایت کنند و این در صورتی بهتر تحقق می‌شود که مردم با کمک‌هایشان هم قدم در این راه با مسئولان باشند.
عضو کمیسیون شوراها و امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره عکس گلستانه می‌تواند با اهداف خیرخواهانه‌ای که دارد موجب فرو بردن مسئولان و مردم به تفکری عمیق باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها سبب می‌شود تا دوباره افکار مردم و مسئولان به سوی برنامه‌ریزی در زمینه خیرخواهی و کمک‌رسانی مشغول شود.
شریعتی با اشاره به اینکه هنرمندان باید در عکس‌های خود توجه کنند تا روحیه لطیف این کودکان خدشه‌دار نشود، ابراز داشت: در این جشنواره عکس‌های هنرمندان باید به گونه‌ای باشد که موجب پایین آمدن عزت نفس این کودکان پاک‌فطرت نشود.
وی یادآور شد: برای اثرگذاری بهتر اهداف جشنواره گلستانه در این جشنواره باید به بازدیدکنندگان اطلاعاتی به صورت مکتوب داده شود.
انتهای پیام/م30/و4000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول