اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد

توجه به نقاط محروم شهر در بودجه شهرداری شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز در بودجه 91 نقاط محروم را مورد توجه قرار دهد.

توجه به نقاط محروم شهر در بودجه شهرداری شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز زین‌العابدین عرب بعد از ظهر امروز در دویست و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود با تأکید بر ضرورت توجه شهرداری شیراز به نقاط محروم و کم برخوردار این شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل نوشتن بودجه سال 91 قرار داریم لازم است که شهرداری به نقاط محروم و کم‌برخوردار جنوب و مرکز شهر توجه جدی و ویژه داشته باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شهرداری شیراز باید بودجه سال 91 را متناسب با مکان‌ها و محیط‌های مختلف شهر تدوین کند.
وی اضافه کرد: مردم نقاط محروم شهر توقع دارند که در بودجه محل زندگی آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.
عرب تصریح کرد: در بودجه سال آینده به نقاط محروم از جمله سعدی و بافت فرسوده و هسته مرکزی باید توجه جدی‌تری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح ابراز داشت: در بازدیدی که از پروژه‌های تقاطع‌های غیر هم‌سطح داشتم به نظر می‌رسد برخی از آنها زودتر از موعد اعلام شده به بهره‌برداری برسد که این امر افتخار بزرگی برای شهرداری و شورای شهر شیراز است.
عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: شهرداری باید تلاش کند با تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌ها زودتر از آن وعده‌ای که به مردم داده آنها را خوشحال کند.
عرب در پایان تصریح کرد: با همت و توانمندی‌هایی که از مجموعه شهرداری سراغ دارم به طور قطع می‌توان پروژه‌ها را سریع‌تر تکمیل کرد و به بهره‌برداری رساند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول