اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمد توکلی در گفت‌وگو‌ ‌با ‌فارس مطرح کرد

بررسی لایحه بودجه ۹۱ با تاخیر دولت به سال آینده موکول می شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مشهد با اشاره به لایحه بودجه 91 گفت: حتی اگر تا یکشنبه هفته آینده دولت لایحه بودجه 91 را تقدیم مجلس کند باز هم بررسی به سال 91 موکول می‌شود.

بررسی لایحه بودجه ۹۱ با تاخیر دولت به سال آینده موکول می شود
احمد توکلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در حاشیه در هشتمین همایش مدیران تشکل‌های قرآنی سراسر کشور اظهار داشت: هنوز دولت لایحه بودجه کل کشور را به مجلس نیاورده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه برای رسیدگی به لایحه بودجه 45 روز زمان نیاز است، حتی اگر آقای احمدی‌نژاد یکشنبه هفته آینده لایحه بودجه 91 را تقدیم مجلس کند باز هم به دلیل این که مجلس برای انتخابات از 22 بهمن‌ماه تعطیل است رسیدگی به لایحه بودجه 91 از لحاظ اجرایی به سال آینده موکول می‌شود.
وی با اشاره به نوسانات بازار ارز در کشور اذعان ‌داشت: در حال حاضر بازار ارز در کشور ملتهب و بحرانی است و دراین راستا نخستین اقدامی که دولت برای بازگرداندن ثبات به بازار باید انجام دهد تغییر مدیران پولی و اقتصادی کشور است که هم‌اکنون مورد اعتماد جامعه نیستند تا این‌گونه اعتماد به مردم باز گردد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید مسئولان اقتصادی با نیروهایی که مورد اطمینان و اعتماد مردم هستند، تعویض شوند و البته باید نیروهای جدید علم و تجربه کافی در اقتصاد را داشته باشند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول