اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد

اختصاص بودجه ویژه برای آموزش به هیئت‌های فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال از اختصاص بودجه ویژه به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی برای هیئت‌های فوتبال در سطح کشور خبر داد.

اختصاص بودجه ویژه برای آموزش به هیئت‌های فوتبال
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کفاشیان چهارشنبه‌شب در جمع مسئولان هیئت‌های فوتبال خراسان جنوبی اظهار داشت: تقاضاهای زیادی برای توسعه ورزش به ویژه فوتبال وجود دارد.
وی افزود: ولی در حال حاضر آنچه در دست ماست پایین‌تر از آن تقاضاهاست و یکی از جاهایی که سخت می‌شود در آن کار کرد فضای فوتبال کشور است.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما وظیفه داریم تا نیاز ورزشکاران را برطرف کنیم چراکه عشق و علاقه به فوتبال در کشور ما بسیار زیاد است.
کفاشیان یادآور شد: کار تیمی کار بسیار سختی است و مسئولان هیئت‌های فوتبال به دلیل اینکه تیم آنها از هم نپاشد هر سختی را به جان می‌خرند تا بتوانند تیم را آنطور که باید سرپا نگه دارند.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم فوتبال در سطح کشور توسعه پیدا کند باید کارهایی را انجام دهیم که نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی دارد.
 
*صدور کارت عضویت برای تمام اعضای هیئت‌های فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال تمامی کسانی که می‌خواهند به فوتبال ورود پیدا کنند باید دارای کارت عضویت باشند.
کفاشیان یادآور شد: در این راستا سیستم‌هایی طراحی شده که برای تمامی اعضا از جمله بازیکنان، داوران، ناظران و کارکنان در تمامی هیئت‌های فوتبال سطح کشور کارت عضویت صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه بودجه زیادی به هیئت‌های فوتبال استان‌ها از طریق فدراسیون تعلق نمی‌گیرد، گفت: اما در بخش آموزشی فدراسیون موظف است تا هر هزینه‌ای را برای استان‌ها فراهم کند.
 
* اختصاص بودجه ویژه برای آموزش به هیئت‌های فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال کشور از اختصاص بودجه ویژه به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی برای هیئت‌های فوتبال در سطح کشور خبر داد و افزود: ما آمادگی این را داریم که کلاس‌های آموزشی رایگانی برای ارتقای سطح علمی بازیکنان در استان‌ها برگزار کنیم.
کفاشیان یادآور شد: از این پس هیچ فردی بدون کارت عضویت نمی‌تواند در هیچ هیئت فوتبالی فعالیت کند و از فعالیت فردی که بدون کارت عضویت باشد جلوگیری به عمل می‌آید.
وی با بیان اینکه توسعه هر رشته ورزشی نیازمند کمک به هیئت آن رشته است، گفت: اختصاص بودجه به هیئت‌ها در دستور کار قرار دارد.
 
* وجود تیم‌های پایه در تمام باشگاه‌های فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال کشور خاطرنشان کرد: از سال آینده باید تمام باشگاه‌های فوتبال کشور تیم‌های پایه داشته باشند که در صورت نداشتن نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
کفاشیان افزود: مدارس فوتبال نیز باید تحت نظر باشگاه‌ها فعالیت کنند.
در پایان مسئولان هیئت‌های فوتبال هر شهرستان به بیان مشکلات خود پرداختند که کمبود بودجه، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری و برگزاری کلاس‌های آموزشی از اهم این مشکلات بود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول