اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

تعیین ردیف بودجه برای جمکران توسط مجلس

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: برای رفع مشکلات اعتباری مسجد جمکران که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر است، باید ردیف بودجه‌ی معینی در مجلس اختصاص یابد.

تعیین ردیف بودجه برای جمکران توسط مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به جایگاه مسجد مقدس جمکران به عنوان نماد فرهنگ انتظار و فرج اظهار داشت: حضور خیل عظیم زائران و عاشقان حضرت صاحب‌الزمان(عج) در طول سال در این مکان مقدس ضرورت خدمات‌رسانی شایسته و تامین زیرساخت‌های رفاهی را افزون کرده است.
وی با اشاره به اقداماتی که در سال‌های اخیر برای تامین زیرساخت‌های رفاهی در مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های اخیر به ویژه در ایام نیمه شعبان بخش عظیمی از نیازمندی‌های زائرین از جمله اسکان، پارکینگ و... در اطراف مسجد مقدس جمکران به صورت مقطعی تامین شده و باید برای رفع نیازهای آن برای سال‌های آینده اقدامی اساسی صورت گیرد.
استاندار قم همچنین با تاکید بر ضرورت تعیین ردیف مصوب اعتباری برای رفع مشکلات مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برای رفع مشکلات اعتباری این مکان مقدس که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر است، باید ردیف بودجه‌ معینی در مجلس اختصاص یابد.
آیت‌الله ابوالقاسم وافی تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه این مکان مقدس بر ضرورت تامین زیرساخت‌های رفاهی و رفع مشکلات زائرین مسجد مقدس جمکران تاکید کرد.
وی گفت: پروژه‌های عمرانی مسجد مقدس جمکران با سرعت بسیار خوبی در حال پیگیری است و در آینده نزدیک، فضاهای اقامتی مناسبی در آن ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول