اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

45 میلیارد ریال بودجه عمرانی بخش آبپخش در سال جاری

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از بودجه عمرانی 45 میلیارد ریالی آبپخش در سال جاری خبر داد.

45 میلیارد ریال بودجه عمرانی بخش آبپخش در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ‌احمد خرم‌روز چهارشنبه شب در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست احداث بخش آبپخش اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت و توسعه شهر و بخش آبپخش یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان بخش آبپخش در راستای خدمات‌رسانی به مردم این بخش است.
بخشدار آبپخش با اشاره به خدمات ارزنده دولت‌های نهم و دهم عنوان داشت: بیشترین حجم کارهای عمرانی در شهرها و روستاها در دولت‌های عدالت محور نهم و دهم انجام شده و این اقدامات جهادی در راستای آبادانی ایران اسلامی در حیات طیبه جمهوری اسلامی بی نظیر یا کم نظیر است.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: راه روستایی بنه‌عباس بخش آبپخش با تلاش‌های اداره راه و ترابری شهرستان دشتستان پیشرفت نسبی داشته و با تخصیص اعتبارات برای تکمیل این پروژه مهم شاهد بهره‌برداری از آن و رفع نیازهای اهالی این روستا باشیم.
وی با اشاره به تعطیلی یک‌ساله این پروژه اذعان داشت: به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم برای اتمام این پروژه قریب به یک‌سال است شاهد تعطیلی این پروژه هستیم و انتظار ما از مدیران راه و شهرسازی استان این است که بودجه مصوب را اختصاص داده و در تکمیل پروژه اهتمام جدی داشته باشند.
بخشدار آبپخش متذکر شد: مجتمع فرهنگی و هنری بخش آبپخش در سال گذشته با توجه به اعتبارات مصوب پیشرفت چشمگیری داشته و در سال جاری نیز اعتبار 340 میلیون تومانی برای این پروژه تصویب شده و امیدداریم با تلاش و پیگیری مسئولان این پروژه به نحو مطلوب اجرا و به بهره‌برداری برسد.
خرم‌روز بیان داشت: این پروژه تاکنون قریب به 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد تکمیل این پروژه مهم در مرکز بخش آبپخش خواهیم بود.
این مسئول متذکر شد: در سال مالی جاری 45 میلیارد ریال اعتبار به بخش آبپخش اختصاص یافته و با تخصیص این اعتبار شاهد تحولی عظیم در زمینه‌های عمرانی بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش با اشاره به افزایش بودجه عمرانی بخش آبپخش از محل مازاد درآمد‌ها تصریح کرد: جدا از مبلغ فوق از محل مازاد درآمدها نیز بودجه قابل توجهی به بخش آبپخش اختصاص خواهد یافت.
در پایان این بازدید روسای شوراهای اسلامی بخش آبپخش و جمعی از مسئولین حاضر در بازدید به بیان نقطه‌نظرات خود پیرامون بهبود وضعیت پروژه‌های عمرانی بخش آبپخش پرداختند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول