اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صحن علنی شورای شهر ساری

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری انصراف داد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: از ریاست کمیسیون بودجه و مالی انصراف می‌دهم چون کار کمیسیون در شورای شهر ساری صوری است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری انصراف داد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری شب گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر ساری کمیسیون برنامه و بودجه وجود ندارد و این عنوان باید از من صلب شود، اظهار داشت: برخی مسائل شورایی را می‌توان از وزارت کشور استفتا کرد، شورای شهر باید به طور تخصصی به کمیسیون‌ها بپردازد.
وی یادآور شد: همچون بقیه اعضا، کاری تخصصی انجام نمی‌دهم و از شهروندان عذر می‌خواهم که تاکنون با این عنوان مطرح شدم.
آقامیری با اشاره به اینکه آثار حقوقی حرفم را عهده‌دار می‌شوم، گفت: من هم مانند بقیه اعضا در فعالیت‌های شورای شهر یک عضو محسوب می‌شوم.
عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: جلسه شورا و کمیسیون‌ها باید تفکیک شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: کارها در شورای اسلامی شهر ساری در کمیسیون‌های مربوط کارشناسی نمی‌شوند، در برخی موارد فرمانداری از هر جلسه 15 ایراد می‌گیرد که شورای شهر ساری باید پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه به طور عمد در جلسه بررسی بودجه شهرداری حضور نیافتم، گفت: سیاست‌های شورا مدون نیست، آیا تنظیم بودجه از وزارت کشور ابلاغ شد.
آقامیری با تاکید بر اینکه سازمان‌های تابعه شهرداری باید به طور جداگانه تنظیم بودجه داشته باشند و به شهرداری ارائه دهند، خاطرنشان کرد: شهرداری ساری باید بر اساس تنظیم بودجه سازمان‌ها هزینه و درآمد سال آینده خود را به طور جامع ببندد.
وی متذکر شد: شورای اسلامی شهر ساری باید تحمل حرف مخالف را داشته باشد، باید حقیقت را بگوئیم تا در محضر خداوند رستگار باشیم.
آقامیری در پایان اذعان داشت: همه هفته در صحن علنی شورای شهر ساری کیسه نامه‌ها می‌آید و رئیس شورای شهر از اعضا رای می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول