اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

با بودجه خوب دوره‌های آموزش تیراندازی رونق می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: در صورتی که این هیئت از نظر بودجه مشکل خاصی نداشته باشد، به‌طور حتم دوره‌های آموزش تیراندازی خود را با رونق بهتری برگزار می‌کند.

با بودجه خوب دوره‌های آموزش تیراندازی رونق می‌یابد
عباس محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشکل خرید سلاح را با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هم‌چنین شهرداری اصفهان برطرف می‌کنیم.
وی در مورد دوره‌های آموزش تیراندازی بیان داشت: در حال حاضر علاقه‌مندان به شرکت در رشته تیراندازی می‌‌توانند به ورزشگاه پیروزی، ورزشگاه 22 بهمن و مجموعه شهید آقابابایی مراجعه کنند.
دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان در مورد رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان با اشاره به اینکه این مسابقات به‌دلیل حضور تیراندازان در تیم ملی برای اعزام به رقابت‌‌های تیراندازی قهرمانی آسیا عقب افتاده است، تاکید کرد: در تیم ملی سه نفر از تیراندازان اصفهانی حضور دارند.
وی گفت: البته تیراندازان سه روز دیگر به رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند، اما با نظر مربیان تیراندازی هم‌اکنون رقابت‌های لیگ تیراندازی تعطیل شد.
محمدی تاکید کرد: تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ تیراندازی هنوز نامشخص است اما به احتمال زیاد این مسابقات در اواخر بهمن‌ماه سال‌جاری برپا می‌شود.
وی اظهار داشت: هیئت تیراندازی استان اصفهان در حال حاضر خود را برای برگزاری رقابت‌های لیگ تیراندازی استانی آماده می‌کند که تاریخ برگزاری این مسابقات روز سه‌شنبه مشخص می‌شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول