اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

100 درصد بودجه زیارت به خراسان‌رضوی ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: 100 درصد بودجه زیارت به خراسان‌رضوی ابلاغ شد.

100 درصد بودجه زیارت به خراسان‌رضوی ابلاغ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، رضا عبدالملکی با بیان اینکه ۵۰ درصد بودجه زیارت در گذشته ابلاغ شده است، اظهار کرد: در هفته‌جاری کل بودجه زیارت به استان ابلاغ شده است تا به برنامه‌های پیش‌بینی شده و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای گسترش فرهنگ زیارت اختصاص یابد.
وی مبلغ مصوب این بودجه را 88 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به کسر 19 درصدی اعتبارات عمرانی از سرجمع تمام اعتبارات عمرانی کشور مجموع اعتبار زیارت 73 میلیارد تومان است که 61 میلیارد تومان آن عمرانی و 12 میلیارد تومان آن جاری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان، اعتبارات زیارت طبق نظر شورای راهبردی زیارت و کارگروه مخصوص آن با تایید رئیس شورای راهبردی زیارت استان هزینه می‌شود.
عبدالملکی مهم‌ترین اولویت‌های هزینه‌کرد بودجه زیارت را برنامه‌ریزی برای ترغیب زائران به سفر کاروانی دانست و افزود: برگزاری زیارت دوره‌ای برای زائران در سطح استان و نیز زیارت بقاع متبرکه و همچنین برگزاری کلاس مناسک برای زائران به‌منظور استفاده بهتر از فضای معنوی بقاع متبرکه از دیگر اولویت‌های ماست.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول