اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد خبر داد

تحقق 70 درصدی بودجه شهرداری بجنورد

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد گفت: تاکنون 70 درصد از بودجه امسال این شهرداری تحقق یافته است.

تحقق 70 درصدی بودجه شهرداری بجنورد
کیوان دژهوت ظهر امروز در حاشیه نشست گرامیداشت هفته وقف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این میزان بودجه با مشارکت شهروندان و سایر بخش‌‌ها‌ محقق شد.
وی اظهار امیدواری کرد تا با ادامه مشارکت شهروندان و دستگاه‌ها میزان بودجه پیش‌بینی شده از سوی شورای شهر برای امسال به طور کامل تحقق یابد.
شهردار بجنورد در ادامه با اشاره به فعالیت‌‌های شهرداری در بارندگی‌های اخیر بیان کرد: طی این مدت 150 تن شن و نمک در معابر شهر بجنورد برای جلوگیری از یخ زدگی معابر استفاده شده است.
به گفته دژهوت تمام نیروهای رفتگر و تجهیزات مکانیکی برای برف‌روبی معابر شهر بجنورد به کارگرفته شده و طی دو روز تمام معابر در هسته مرکزی شهر و معابر پرتردد بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه در بارندگی‌های اخیر بجنورد بعد از بازگشایی معابر هسته مرکزی شهر‌ بازگشایی کوچه ها مرکزی شهر به سمت حومه و پیاده‌روها انجام شد، گفت: بازگشایی معابر در مجاورت مدارس، بیمارستان‌‌ها و اماکن پرتردد با هدف ایمن‌سازی تردد عابران و خودروها صورت گرفت.
شهردار بجنورد اظهار کرد: برای بازگشایی و ایمن‌سازی معابر در بارش‌های بعدی این شهر، درخواست خرید دو دستگاه ماشین نمک پاش به مدیریت بحران استان ارسال شده است.
وی اضافه کرد: برای بازگشایی معابر در بارش‌های بعدی همچنین درخواست خرید 300 تن نمک نیز داده شده تا بازگشایی معابر بجنورد با سرعت بیشتری انجام شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از خرید یک ماشین برف روب نیز خبر داد و گفت: این ماشین برف‌روب که به تازگی خریداری شده در اختیار معاونت خدمات شهرداری قرار گرفته تا در بارش‌های برف مورد استفاده قرار گیرد.
بجنورد مرکز استا‌ن خراسان شمالی 200 هزار نفر جمعیت دارد‌.
انتهای پیام/ج20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول