اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر:

هیچ انحرافی از بودجه در شهرداری شوشتر رخ نداده است

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شوشتر گفت: هیچ تخلفی در شهرداری شوشتر انجام نشده، حتی انحرافی از بودجه نیز رخ نداده است.

هیچ انحرافی از بودجه در شهرداری شوشتر رخ نداده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشست: در اجرای پروژه‌های شهرداری شوشتر هیچ انحراف و تخلفی رخ نداده است حتی از بودجه مصوبی شورای شهر نیز انحرافی وجود ندارد.
وی افزود: از عملکرد شهرداری شوشتر در دوران سرپرستی خود و در شرایط کنونی می‌توان به صراحت دفاع کرد و هیچ تخلفی در اجرای پروژه‌ها رخ نداده است.
پارسازاده با اشاره به اینکه آسفالت خیابان‌های بافت قدیم در بودجه شهرداری است، گفت: باید برای اجرای پروژه‌ها تامین اعتبار شود تا اجرای آن‌ها آغاز شود ولی آسفالت معابر منطقه سه شهرداری به دلیل نیمه‌کاره رها شدن تعاونی‌ها باید با مشارکت مردم انجام شود و در این‌باره نیز در حال اقدام هستیم.
وی تاکید کرد: در تعاونی‌های منطقه سه شهرداری شوشتر هیچ فضایی آسفالت نمی‌شود مگر اینکه مردم 50 درصد در تامین هزینه آسفالت مشارکت کنند و این اقدام تنها نظر به مصوبه شورای شهر شوشتر در این‌باره است.
معاون عمرانی شهرداری شوشتر تاکید کرد: اجرای پروژه‌هایی مانند پل عابر پیاده، آب خام مرکز شهر، تعویض سطل‌های زباله در منطقه یک، ساحل سازی، پارک جزیره، نصب وسائل بازی و.... همگی اقداماتی است که در منطقه یک شهرداری شوشتر اجرا شده است.
وی افزود: امتیازات ویژه‌ای نیز برای ساخت و ساز در بافت قدیم به مردم داده شده است که برای منطقه دو و سه در نظر گرفته نشده است و همه این‌ها اعتبار و هزینه را بر دوش شهرداری بیشتر می‌کند.
پارسازاده تاکید کرد: در هفته‌های گذشته شش پارک در منطقه یک شهرداری شوشتر تامین نور شده است ولی برای اجرای پروژه‌های آسفالت قادر به تامین قیر نبوده‌ایم.
انتهای پیام/م30/ط4000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول