اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودوی استان اصفهان:

‌مسئولان‌ بودجه بیشتری به هیئت جودو اختصاص دهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در رشته جودو از مسئولان ورزش استان اصفهان کمک و بودجه بیشتری درخواست داریم.

‌مسئولان‌ بودجه بیشتری به هیئت جودو اختصاص دهند
سیدرضا رفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از مسئولان ورزش استان اصفهان درخواست داریم با توجه به میزان مدال‌آوری رشته‌ها، بودجه در اختیار هیئت‌ها قرار دهند و از رشته‌های مدال‌آور حمایت بیشتری انجام دهند.
وی ادامه داد: از بودجه مناسبی برخوردار نبودیم زیرا اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با توجه به منابع مالی که در اختیار داشته است و تقسیم این منابع بین تمام هیئت‌های ورزشی، بودجه کمی در اختیار هیئت جودو قرار گرفته است.
رئیس هیئت جودو استان اصفهان بیان داشت: با وجود تمام مشکلات این هیئت توانست رتبه سوم را در کشور در بین سایر هیئت‌های جودو کشور به دست بیاورد.
رفیع‌زاده در ادامه به برنامه‌های هیئت جودو استان اصفهان اشاره کرد و افزود: دو هفته پیش آزمون دان یک و دو بانوان را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: همچنین اعزام تیم کاتا به رقابت‌های قهرمانی کشور را داشتیم که در آن مسابقات توانستیم شش مدال برنز توسط آقایان سید‌رضا روحانی و مجتبی باجلان در رشته کیمنو کاتا، غلام‌علی نیک‌اقبال و علی‌رضا جابری در جونو کاتا و محمدعلی وحید و رضا صفی‌شلمزاری در کاتامه نو کاتا کسب کنیم.
رئیس هیئت جودو استان اصفهان همچنین تصریح کرد: تیم جودو نوجوانان استان اصفهان نیز در حال حاضر برای رقابت‌های قهرمانی کشور که در 27 همین ماه در شیراز برگزار می‌شود در اردوی آمادگی به سر می‌برد.
وی ادامه داد: با تیم جودو نوجوانان استان اصفهان نیز دو نفر از داوران برای حضور در کلاس داوری در شیراز اعزام می‌شوند.
رفیع‌زاده اضافه کرد: این هیئت درخواستی را برای برگزاری کلاس داوری و مربیگری درجه سه بانوان و آقایان به فدراسیون جودو داده است که میزبانی این کلاس‌ها در استان اصفهان برگزار شود.
وی در پایان افزود: در بهمن‌ماه سا‌ جاری نیز رقابت‌های انتخابی قهرمانی جودو پیشکسوتان استان اصفهان را برگزار می‌کنیم که نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول