اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه ۳ دانشگاه‌های آزاد اسلامی خبر داد

راه‌اندازی تورهای مجازی اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه ۳ دانشگاه‌های آزاد اسلامی از راه‌اندازی تورهای مجازی اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران خبر داد.

راه‌اندازی تورهای مجازی اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد صالحی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی برون دانشگاهی خبر داد.
وی تجاری‌سازی فعالیت‌های پژوهشی را از بحث‌های مهم در دانشگاه دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده است تا پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی دستگاه‌های دولتی و خصوصی را با مشارکت اساتید مجرب و محقق خود اجرایی کند.
صالحی تصریح کرد: برای ارتقای کار پژوهشی در دانشگاه اقدامات خوبی صورت گرفته و زمینه‌های لازم برای این امر فراهم شده است.
صالحی اضافه کرد: در حال حاضر تشویق طرح‌های پژوهشی انگیزه خوبی را برای اساتید به ویژه تولید مقالات ISI فراهم کرده است.
دبیر منطقه ۳ دانشگاه‌های آزاد اسلامی از اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی این ستاد خبر داد و اذعان داشت: در ششمین‌‌‌ جلسه ستاد گرامیداشت سی‌امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد فیلم ۲۰ دقیقه‌ای از فعالیت‌های هر واحد دانشگاهی در سطح استان مازندران با مشارکت صدا و سیما مرکز استان مازندران ساخته و به نمایش درآید.
صالحی با اشاره به سایر مصوبات این  جلسه اظهار داشت: در هر واحد دانشگاهی منطقه ۳ مراسمی برای تجلیل از هیئت موسس، پیشکسوتان، اساتید، مدیران و کارکنان باسابقه و نمونه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به توزیع دفترچه‌های کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد واحدهای دانشگاهی  ویژه‌نامه‌ای حاوی اطلاعات و امکانات و رشته‌های موجود خود را برای توزیع بین داوطلبان در اختیار اداره پست قرار دهد.
صالحی برگزاری ویژه مراسم دهه فجر را هم از وظایف این ستاد در سطح واحدهای دانشگاهی منطقه ۳ دانست و گفت: بر اساس روزشمار ابلاغی سازمان مرکزی هر یک از روزهای دهه مبارک فجر به اسم خاصی نامگذاری می‌شود و بر مبنای  آن برنامه‌های متنوعی در سطح واحدها اجرا خواهد شد.
دبیر منطقه ۳ دانشگاه‌های آزاد اسلامی از بررسی راه‌اندازی تور مجازی برای اطلاع‌رسانی مناسب در واحدهای این منطقه خبر داد و گفت: قرار شد واحدهای منطقه امکان راه‌اندازی و طراحی تور مجازی را در وب سایت‌ها  و مراکز اطلاع‌رسانی  خود بررسی کنند.
 انتهای‌ ‌پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول