اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف فارس اعلام کرد

اجرای طرح جنبش کامنت‌گذاری در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از اجرای طرح جنبش کامنت‌گذاری در فضای مجازی توسط این ستاد خبر داد.

اجرای طرح جنبش کامنت‌گذاری در فضای مجازی
حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با طرح جنبش کامنت‌گذاری به دنبال این هستیم که قفل زبان‌ها در فضای سایبری باز شود.
خوشنویس ادامه داد: برای اینکه برخی سایت‌هایی که مانند گرگ درنده هستند، به دین مردم حمله نکنند و گارد فرهنگی داشته باشیم این طرح اجرایی می‌شود.
وی بیان داشت: بر‌اساس این طرح در مرحله‌های نخست بیش از 300 سایت را رصد کرده و در آنها با کامنت‌گذاری به تذکر لسانی می‌پردازیم.
خوشنویس ابراز داشت: احساس می‌کنیم در فضای مجازی آن طور که باید و شاید به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه نشده و به نوعی در این زمینه با غفلت مواجه شده‌ایم که این طرح کامنت‌گذاری می‌تواند این مظلومیت و غفلت را جبران کند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تصریح کرد: معتقدیم باید طوری در فضای مجازی کار شود که مردم زمانی با آلودگی‌های مجازی برخورد می‌کنند واکنش نشان داده و همان جا به‌جای غصه خوردن اعتراض خود را با گذاشتن یک کامنت اعلام کنند.
وی ادامه داد: در تذکر مجازی مواجه شدن با اعتراض متقابل درگیری نداریم و این می‌تواند در اشاعه بیش از پیش امر به معروف و نهی از منکر و دادن تذکرهای به موقع لسانی ما را کمک کند.
خوشنویس در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد احیای استان فارس را آموزش عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون حدود چهار هزار نفر را در زمینه‌های مختلف آموزش داده و براساس تحلیل‌ها، میانگین 92 درصد رضایت‌بخش بوده است.
خوشنویس تصریح کرد: اقدام منحصر به فرد دیگر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس فعالیت‌های پژوهشی بوده که در این زمینه حدود 800 مقاله ارائه شده است و یکی از این تحقیق‌ها که ایجاد شوق و انگیزه برای احیای فریضه امر به معروف را داشت در کشور الگو و اجرا شد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول