اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز خبر داد

فعالیت بیش از 200 خبره بسیجی در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز با اشاره به اینکه بسیج دارای بزرگترین خانواده است گفت: در حال حاضر بیش از 200 نیروی خبره بسیجی در فضای مجازی فعال هستند.

فعالیت بیش از 200 خبره بسیجی در فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا گرامی عصر امروز در همایش فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی که با حضور فعالان بسیجی در فضای مجازی در شیراز برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از شیوه‌های دشمنان، علیه خودشان اظهار داشت: مردم کشور ما دارای استعدادهای بسیار درخشانی هستند که باید از آنها بیشترین استفاده را ببریم تا شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.
گرامی توانمندسازی و شبکه‌سازی فعالیت‌های بسیج را دارای اولویت دانست و ابراز داشت: این اولویت در کنار دیگر ماموریت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باید سازماندهی شود.
وی با تاکید بر اینکه بسیج نیروی کافی و مستعد را در تمام زمینه‌ها دارا است، بیان داشت: فعالان فضای مجازی باید دارای اطلاعات به روز و نو و دارای وب‌گاه‌ها و وبلاگ‌های جذاب باشند تا انگیزه مخاطب را برانگیزند و آنان را به خود جذب کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: بیشترین فعالیت‌های دشمن در سال 88 فعالیت در فضای مجازی بود که البته عملکرد رسانه‌های دیداری و شنیداری در این زمینه قابل تامل بود.
گرامی خاطرنشان کرد: هرچند که در این مدت فعالیت‌های دشمن رو به افزایش بوده است اما آمادگی نیروهای بسیج در این زمینه از سطح بالاتری برخوردار است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز همچنین  با تاکید بر اینکه هدف و تلاش دشمن براندازی نظام مقدس ما است گفت: کشور برگرفته از برکت خون شهدا، درایت مقام معظم رهبری و بیداری و هوشیاری مردم است و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
وی لازمه مقابله با دشمنان را داشتن برنامه‌ریزی منسجم دانست و افزود: با توجه به شناخت دشمن و واضح بودن هدف و انگیزه آنان امکانات برای نیروهای بسیج فراهم است تا بتوانند آنچه دشمن در سر می‌پروراند را به خیالی واهی تبدیل کنند.
گرامی با بیان اینکه ما در آستانه یک آزمون بزرگ هستیم گفت: انتخابات آزمونی است که نیروهای مجرب و متخصص بسیج می‌توانند در به ثمر رساندن و قبول شدن در آن موثر باشند بنابراین باید با هوشیاری و بصیرت عمل کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول