اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اطلاع رسانی در حداقل زمان سبب افزایش آگاهی شهروندان می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: اطلاع رسانی روز به روز در حداقل زمان سبب افزایش آگاهی شهروندان می‌شود.

اطلاع رسانی در حداقل زمان سبب افزایش آگاهی شهروندان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری بانک اطلاعات شهری مشهد، علی بروغنی با اشاره به آغاز به کار بانک اطلاعات شهری مشهد و حومه اظهار داشت: شهرهایی همچون مشهد و قم که در بحث زائر جزو شهرهای زیارتی هستند و در عین حال به عنوان یک کلان‌شهر مطرح هستند، در تمام ایام سال به خصوص ایام ولادت‌ها پذیرای مسافران زیادی از اقصی‌ نقاط کشور هستند لذا باید در سایر حوزه‌ها به آنان اطلاع‌رسانی شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجاوران برای دسترسی به نیازمندی‌های روزانه با مناطق شهری و بازارها آشنایی دارند، اظهار داشت: اما زائرانی که به پایتخت معنوی ایران اسلامی سفر می‌کنند با مناطق آشنایی ندارد و برای پیدا کردن آدرس مکانی نیازمند اطلاع رسانی هستند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون که پروژه جامع بانک اطلاعات شهری مشهد برای نخستین بار در سطح کشور به مرحله اجرا در آمده است، می‌تواند بخش زیادی از نیازمندی‌های روزانه مردم را پاسخ دهد.
بروغنی با تاکید بر اینکه علاوه بر مجاوران بارگاه منور رضوی، زائران هم می‌توانند از خدمات بانک اطلاعات شهری مشهد و حومه بهره‌مند شوند، ادامه داد: اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه از طرق مختلف از جمله این پروژه می‌تواند کمک شایانی را به مردم بکند و اطلاعات دقیقی را از جای جای شهر مشهد در اختیار آنان قرار دهد.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به این که زائرانی که به مشهد وارد می‌شوند، اشراف دقیقی از مناطق و آدرس‌ها ندارند، ابراز داشت: بهره‌مندی مردم از خدمات بانک اطلاعات شهری که به سه روش کتاب، سی‌دی و سایت در اختیار آنان قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث اطلاع رسانی دقیق از سایر حوزه‌ها شود.
وی تاکید کرد: این پروژه گامی مهم و اساسی در راستای اطلاع رسانی به تمام آحاد جامعه است و مردم می‌توانند در اسرع زمان به اطلاعاتی که نیاز دارند، دست یابند ضمن این که زائران هم می‌توانند برای ماندگاری بیشتر در مشهد از خدمات این پروژه بهره‌مند شوند.
بروغنی با تاکید بر این که زائرانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند باید از قبل با مناطق مختلف این شهر آشنایی پیدا کنند، افزود: خدمات این پروژه که از طریق سایت و نرم‌افزار به مردم ارائه می‌شود می‌تواند اطلاعات کاملی را در اختیار زائران قرار دهد ضمن این که بهره‌گیری از فضای اینترنت به صورت آنلاین سبب ثمردهی بیشتر در برنامه‌ریزی‌ها تمام آحاد جامعه می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول