اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری دوره‌های آزاد

دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) ثبت‌نام می‌کند

خبرگزاری فارس: دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) برای دوره‌های آزاد که در نیمسال دوم تحصیلی برگزار می‌شود، ثبت‌نام می‌کند.

دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) ثبت‌نام می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دانشگاه مجازی و مرکز آموزش نیمه حضوری وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، فعالیت خود را از اواخر سال 85 با رشته‌های آزمایشی آغاز کرده اما از تیر ماه 86 دوره‌های آزاد خود را بنیان گذاشت.
وی افزود: این دانشگاه از سال 87 به پذیرش دانشجو در دوره‌های آزاد کوتاه مدت همت گماشت اما از سال 87  دوره‌های بلندمدت را نیز به دو شکل آزاد و رسمی در کنار دیگر دوره‌ها شروع کرد.
مدیر دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) تصریح کرد: سال 86، دوره‌های کوتاه مدت را با رشته‌های معارف قرآن و مبانی اندیشه اسلامی آغاز کرده و سال 87 نیز دوره‌های بلند مدت را با رشته معارف اسلامی در کنار دوره‌های قبل راه‌اندازی کردیم.
وی با بیان اینکه دوره‌های بلندمدت 8 ترمی و دوره‌های کوتاه مدت یک ترمی است، افزود: هم‌اکنون برای رشته معارف اسلامی در دوره‌های بلندمدت دانشجوی رسمی از طریق کنکور سراسری پذیرش می‌کنیم که در کنار آن نیز رشته‌های تاریخ اسلام و کلام اسلامی را تدوین کرده‌ایم.
حسینی با بیان اینکه دوره‌های بلندمدت به دو شکل مجازی و نیمه حضوری است، گفت: البته دوره‌های کوتاه مدت نیز به صورت مجازی در رشته‌های معارف قرآن و مبانی اندیشه اسلامی نیز وجود دارد.
وی در عین حال از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آزاد دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: این دوره‌ها به صورت بلندمدت در رشته‌های معارف اسلامی، کلام اسلامی و تاریخ اسلام برگزار می‌شود.
مدیر دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) ادامه داد: دوره‌های کوتاه مدت نیز در یک ترم تحصیلی و در رشته‌های معارف قرآن، مبانی مقدماتی اندیشه اسلامی، مبانی تکمیلی اندیشه اسلامی، منطق و فلسفه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دوره‌های آزاد برای عموم برگزار شده و هیچ‌گونه محدودیت سنی، جنسی و مدرک تحصیلی وجود ندارد، گفت: ثبت‌نام این دوره‌ها که از ابتدای دی‌ ماه آغاز شده تا پایان دی‌ ماه سال جاری ادامه دارد و به فارغ‌التحصیلان گواهی اتمام دوره داخلی اعطا می‌شود.
حسینی در پایان خاطر ‌نشان کرد: کلاس‌های رفع اشکال نیز در قم و تهران در هر ترم برگزار شده و امکان برگزاری کلاس‌های زنده تصویری نیز وجود دارد ضمن اینکه امتحانات پایان ترم نیز در 33 شهر کشور و 4 کشور دنیا برگزار می‌شود.
ثبت‌نام در این دوره‌ها اینترنتی بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به سایت اینترنتی www.ikvu.ac.ir و www.ikdu.ir مراجعه کرده ‌یا با شماره تلفن 5-2908193-0251 داخلی 214 ، 152و 151تماس بگیرند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول