اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 900 داوطلب صورت گرفت

برگزاری آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی دانشکده مجازی علوم حدیث

خبرگزاری فارس: آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی دانشکده علوم حدیث با حضور 900 داوطلب به‌طور همزمان در دانشکده علوم حدیث شهرری و 15 نمایندگی منتخب این دانشکده در سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی دانشکده مجازی علوم حدیث
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی دانشکده علوم حدیث با حضور 900 داوطلب به‌طور همزمان در دانشکده علوم حدیث شهرری و 15 نمایندگی منتخب این دانشکده در سراسر کشور برگزار شد.
رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با رشته‌هایی که در این دانشکده تدریس می‌شود، عنوان کرد: دانشکده در مقطع کارشناسی در حال حاضر دو رشته علوم و معارف قرآنی و رشته علوم حدیث توسط وزارت علوم، تحقیقات و رشته علوم حدیث، اخلاق و علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشجو جذب می‌کند.
علیرضا سرمدی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد نیز در دو رشته علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه و علوم حدیث دانشجو می‌پذیریم.
وی ادامه با اشاره به تعداد دانشجویانی که در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: به لطف خدا در حال حاضر بیش از 2 هزار و 400 دانشجو در مقطع کارشناسی و حدود 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مجازی علوم حدیث در حال تحصیل هستند.
سرمدی در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با مزایای دانشکده مجازی نسبت به دانشکده حضوری بیان کرد: اصلی‌ترین ویژگی‌ این دانشکده می‌توان به نداشتن محدودیت زمانی و مکانی است و دانشجویان می‌توانند در طول یک هفته و در هر زمانی از شبانه‌روز می‌تواند با مراجعه به میز کار خود درس ارائه شده را مشاهده کند.
رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث در ارتباط با اعتبار مدارک این دانشکده عنوان کرد: مدارک ارائه شده مدارکی است که وزارت علوم و تحقیقات ارائه می‌دهد و از همان اعتبار مدارک دیگری که وزارت علوم صادر می‌کند را دارد.
وی در ارتباط با آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی خاطرنشان کرد: این آزمون زیر نظر وزارت علوم برگزار شد و 900 داوطلب در این آزمون شرکت داشتند و علاوه بر دانشکده علوم حدیث شهرری در 15 نمایندگی منتخب این دانشکده که از میان 38 نمایندگی این دانشکده انتخاب شدند که از لحاظ پراکندگی به‌صورتی این انتخاب صورت گرفته که سراسر کشور را پوشش می‌دهد به‌طور همزمان برگزار شد و دانشجو قادر بود در هر مجموعه‌ای که می‌خواهد در این آزمون شرکت کند.
سرمدی در پاسخ به فارس در ارتباط با میزان قبولی داوطلبان در این آزمون تاکید کرد: به هر میزان که سطح علمی داوطلبان بالاتر باشد جذب داوطلبان نیز بیشتر است و به دلیل اینکه ما در دانشکده مجازی محدودیت کلاسی نداریم برا ساس سقف معلومات علمی داوطلبان می‌توانیم دانشجو پذیرش کنیم.
رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث در ارتباط با نحوه پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گفت: جذب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد فقط از طریق آزمون سراسری است و داوطلبان در هنگام ثبت‌نام در آزمون می‌توانند دانشکده مجاری را انتخاب کنند و در رشته‌هایی که در این دانشکده ارائه می‌شود تحصیل کنند.
سرمدی در پایان در پایان تصریح کرد: دانشجویان دانشکده مجازی تنها در زمان امتحانات پایان ترم به دانشکده مراجعه می‌کنند و بقیه مراحل تحصیل خود را به‌صورت مجازی پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول