اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

تبریز قطب آموزش‌های مجازی جهادهای دانشگاهی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای آموزش‌های مجازی در واحد تبریز فراهم شده و در آینده نزدیک اجرای این دوره‌ها به میزبانی جهاد دانشگاهی استان در جهادهای دانشگاهی کشور آغاز خواهد شد.

تبریز قطب آموزش‌های مجازی جهادهای دانشگاهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، اکبر شوقی اظهار داشت: جرای آموزش‌های مجازی در واحد تبریز فراهم شده و در آینده نزدیک اجرای این دوره‌ها به میزبانی جهاد دانشگاهی استان  در جهادهای دانشگاهی کشور آغاز خواهد شد.
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی فزود: تمام سخت‌افزا ها، نرم‌افزارها، نیروی انسانی متخصص برای راه‌اندازی و پشتیبانی این دوره‌ها با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال فراهم شده است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال شاهد افتتاح رسمی این مرکز خواهیم بود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ‌جاری اجرای این دوره‌ها در استان و در سطح ملی آغاز شود. 
شوقی با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی در آموزش از مهم‌ترین عوامل پیشرفت آموزش است، گفت: استفاده از آموزش‌های مجازی در بحث‌های اقتصادی از جمله کاهش هزینه‌های تردد، کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و استفاده مفید از اوقات خالی افراد، می‌تواند گامی بسیار موثر باشد. 
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی متولی برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت نیز است، از این رو راه‌اندازی این مرکز بهترین بستر و مرکز برای آموزش کارکنان دولت در سطح ملی و به صورت متمرکز و بدون اتلاف وقت و هزینه‌های کلان خواهد بود.
وی، در خصوص قابلیت‌های نرم‌افزار این مرکز برای آغاز دوره‌ها یادآور شد: نرم‌افزار تهیه شده از آخرین ویرایش نرم‌افزارهای موجود در بحث آموزش‌های مجازی در دنیا است که مراکز معتبر علمی نیز از این نرم‌افزار در بحث آموزش‌های مجازی بهره می‌گیرند. 
شوقی گفت: با توجه به افزایش کمی فراگیران در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این مرکز شاهد رشد چشمگیری در تعداد فراگیران این مراکز باشیم.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول