اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 5 دی ماه؛

مهلت ثبت نام آزمون حمل و نقل بین‌المللی تمدید شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: مهلت ثبت‌نام شانزدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی تا 5 دی‌ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون حمل و نقل بین‌المللی تمدید شد
بابک قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام داوطلبان شانزدهمین آزمون اصلی حمل و نقل بین‌المللی تا تاریخ پنجم دی‌ماه سال جاری تمدید شد.
وی گفت: این آزمون در دو مرحله انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان می‌توانند به‌عنوان مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین‌المللی فعالیت کنند.
معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ادامه داد: شرایط، ضوابط و چگونگی ثبت‌نام داوطلبان قبلاً اعلام شده و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ پنجم دی‌ماه نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام خود برای شرکت در آزمون اصلی اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان این آزمون در مرحله نخست به مرحله بعدی راه می‌یابند و پس از موفقیت در آزمون مرحله دوم به‌عنوان مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین‌المللی شناخته خواهد شد.
قهرمانی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.rmto.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: انجام هرگونه عملیات حمل و نقل بین‌المللی کالا به ‌وسیله بخش دولتی، تعاونی و خصوصی مستلزم اخذ مجوز تأسیس شرکت و پروانه فعالیت مطابق مفاد آیین‌نامه مربوطه از سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور است.
معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان افزود: شرکت‌ها مکلف هستند تا تمام دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان در زمینه حمل و نقل بین‌المللی را رعایت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار سازمان قرار دهند.
وی در پایان گفت: اخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی مستلزم دارا بودن یک سری شرایطی خاص و در نهایت قبولی در آزمون تخصصی است که این آزمون‌ها نیز در همین راستا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول