اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان عنوان کرد:

نارضایتی مردم شهر بهارستان از حمل و نقل عمومی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان گفت: مردم شهر جدید بهارستان از وضعیت حمل و نقل عمومی در این شهر ناراضی هستند.

نارضایتی مردم شهر بهارستان از حمل و نقل عمومی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایون یزدان‌پناه ظهر امروز در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی فاز نخست پروژه متروی اصفهان – بهارستان با اشاره به اینکه بیشتر پروژه‌هایی که در شهر جدید بهارستان آغاز می‌شد پس از مدتی بلاتکلیف رها می‌شد، اظهار داشت: انتظار داریم با بودجه‌ای که از سوی نمایندگان و مسئولان برای این طرح در نظر گرفته شده است این پروژه به جریان افتاده و به پایان برسد.
وی با بیان اینکه جمعیت کنونی شهر جدید بهارستان در حال حاضر حدود 70 هزار نفر است، افزود: مردم این شهر به دلیل وابستگی‌ای که از نظر اشتغال در شهر اصفهان دارند با مشکل رفت و آمد و کمبود وسایل عمومی حمل و نقل روبه‌رو هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان تصریح کرد: حدود 40 درصد از مردم شهر بهارستان از طریق حمل و نقل عمومی رفت و آمد می‌کنند که این میزان به طور متوسط روزانه در حدود 30 هزار نفر است.
وی با بیان اینکه نگرانی و نارضایتی مردم این شهر در مورد حمل و نقل عمومی همچنان وجود دارد، ادامه داد: با حرکت‌هایی که برای ساخت مسکن مهر در این شهر انجام شده است، حفره‌های خالی شهر تا حدودی پر شده است.
یزدان‌پناه بیان داشت: سرانه شهروندان شهر بهارستان در حال حاضر 80 هزار تومان از محل بودجه شهرداری است که این میزان یک سوم سرانه شهروندان اصفهانی است.
وی ادامه داد: درآمدهای پایدار این شهر نیز با مشکلاتی روبه‌رو است که با راه ‌حلی منطقی باید از طریق درآمدهای پاک و نه از راه افزایش تراکم جمعیت این خلأ را جبران کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان تصریح کرد: حدود 17 سال از سکونت در این شهر می‌گذرد اما تاکنون نتوانسته‌ایم حمل و نقل مناسبی برای مردم این شهر فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: بودجه متروی این شهر با تلاش‌های وزارت مسکن تأمین شده است که انتظار داریم به منظور افزایش حرکت‌های توسعه‌ای این پروژه تا 18 ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.
یزدان‌پناه بیان داشت: تا 18 ماه دیگر جمعیت شهر بهارستان به دو برابر میزان کنونی افزایش می‌یابد که اگر سرعت اجرای طرح‌های جامعی که برای این شهر در نظر گرفته شده است، به همین صورت انجام شود، به 50 درصد از اهداف پیش‌بینی شده دست می‌یابیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول