اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهور خبر داد:

ایجاد دفتر هماهنگی حمل و نقل روستایی در وزارت کشور

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور گفت: در راستای اشتغال‌زایی و حمل بار، همچنین بازسازی خودروهای روستایی دفتر هماهنگی حمل و نقل روستایی در وزارت کشور ایجاد شده است.

ایجاد دفتر هماهنگی حمل و نقل روستایی در وزارت کشور
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلیل بشارتی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازدیدها از مناطق مختلف کشور به آشنایی مسئولان با مشکلات مردم می‌انجامد، اظهار داشت: در این سفر نقشه‌برداری و طرح‌های مطالعاتی برای جانمایی و ساختن روستا در محل جدید انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حمل و نقل یکی از راه‌های رفع محرومیت از روستاهای کشور محسوب می‌شود، افزود: در همین راستا در وزارت راه، دفتر هماهنگی حمل و نقل روستایی ایجاد شده است.
رئیس دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم تصریح کرد: دفتر هماهنگی حمل و نقل روستایی در راستای اشتغال‌زایی و حمل بار و همچنین بازسازی خودروهای روستایی تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی دفتر هماهنگی حمل و نقل روستایی با ستاد سوخت وزارت راه، حمل و نقل کشور و سایر ارگان‌های ذی‌ربط هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.
مشاور رئیس جمهور ادامه داد: عملیاتی شدن مهاجرت معکوس به روستاها در زمینه ایجاد اشتغال و گردشگری در کشور برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول