اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

نقص در ناوگان حمل و نقل توسعه منطقه را محدود می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نقص و عیب در ناوگان حمل و نقل علاوه بر ایجاد مشکل در سایر بخش‌ها، توسعه بخش‌های دیگر را با مشکل مواجه می‌‌کند.

نقص در ناوگان حمل و نقل توسعه منطقه را محدود می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت اردبیل اظهار داشت: تامین سوخت ناوگان حمل و نقل از سوی مدیریت نفت منطقه‌ای باید به گونه‌ای انجام شود تا هیچ مشکلی را در این حوزه شاهد نباشیم.
این مسئول ظرفیت‌های موجود را در راستای تامین سوخت در اردبیل مناسب اعلام کرد و بیان داشت: تلاش ما بر این است تا با تکمیل این ظرفیت‌ها زمینه را برای بهره‌مندی تمام مردم از امکانات سوخت فراهم کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آغاز فصل زمستان و نیازمندی مردم به سوخت مورد نیاز را یادآور شد و گفت: ذخیره‌سازی سوخت در روستاها باید به گونه‌ای باشد تا در سرمای زمستان، مردم دچار سختی نشده و آسیبی به آنها تحمیل نشود.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر تکمیل عملیات گازرسانی به روستاهای این استان ابراز داشت: در بسیاری از شهرستان‌های خلخال به ویژه در روستای لرد با 900 خانوار مشکل تامین سوخت داریم که گازرسانی به این منطقه از واجبات تکالیف است.
بیگدلو همچنین از بازدید مسیر لرد به بفراجرد خبر داد و افزود: شرکت گاز استان اردبیل باید پیمانکاران را برای اجرای سریع کار در این منطقه آماده کند و بیشترین تمرکز شرکت گاز بر اجرای طرح‌های گازرسانی به روستاهای مستحق باشد.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل به مشخص شدن پیمانکار از سوی شرکت گاز اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا نیاز است تا با تکمیل حفره‌های خالی، نصب علمک انجام شود و با مساعد شدن هوا و انجام لوله‌گذاری، این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول همچنین شرکت گاز را موظف به اجرای طرح‌‌های جدید حتی در روستاهای دارای دو خانوار دانست و گفت: به این ترتیب هم رضایت‌مندی مردم فراهم شده و هم زمینه برای تحقق آرمان‌های عدالت‌خواهانه دولت فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول