اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 90 تاکنون؛

70 درصد تعهد اشتغال در بخش حمل و نقل اصفهان محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری ایجاد یک هزار و 800 فرصت شغلی را در بخش حمل و نقل در استان اصفهان متعهد شده‌ایم، گفت: از ابتدای سال 90 تاکنون 70درصد از اشتغال متعهد شده در حمل و نقل را محقق کرده‌ایم.

70 درصد تعهد اشتغال در بخش حمل و نقل اصفهان محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین علی شمعانیان صبح امروز در شورای اشتغال استان اظهار داشت: عمده فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل استان در سال جاری ایجاد و ساماندهی مجتمع‌های خدمات بین راهی و اشتغال رانندگان حرفه‌ای در اتوبوس‌های جاده‌ای و نیز کنترل و نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین بوده است.
وی افزود: در سال 90، این اداره کل ایجاد یک هزار و 800 فرصت شغلی را در 23 شهرستان استان اصفهان در دستور کار دارد که تاکنون یک هزار و 260 نفر از ان محقق شده و تنها برای اشتغال‌زایی شش نفر از تسهیلات بانک‌ها استفاده کرده‌ایم.
مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان اصفهان یادآور شد: از سال 86 تا 90 در استان اداره حمل و نقل و پایانه‌ها یک هزار و 840 فرصت شغلی را ایجاد کرده و در سال‌های 87 و88 هیچ گونه اعتباری در زمینه اشتغال‌زایی به این اداره داده نشده است.
وی بیان داشت: در بخش طرح‌های زود بازده 27 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس، مینی بوس، سواری کرایه، سواری بار و مجتمع‌های خدمات بین راهی با مشارکت بخش خصوصی هزینه کرده‌ایم.
شمعانیان در ارتباط با مشکلات بخش حمل و نقل و پایانه‌ها گفت: عدم پذیرش سند ناوگان خودرو به عنوان وثیقه بخشی از وام توسط بانک‌های عامل مشکل زیادی را برای رانندگان متقاضی خرید خودرو در این بخش به وجود آورده و همچنین عدم فروش اتوبوس و تحویل از کارخانه‌های اتوبوس به متقاضیان نیز یکی دیگر از مشکلات فعلی این اداره کل است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول