اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری:

ناوگان حمل و نقل چهارمحال و بختیاری نیازمند نوسازی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: ناوگان حمل و نقل این استان نیازمند نوسازی است.

ناوگان حمل و نقل چهارمحال و بختیاری نیازمند نوسازی است
فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: اجرای این طرح نقش بسزایی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان و در نتیجه کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت و در نهایت کاهش تصادفات و تلفات انسانی و خسارات مالی در این استان خواهد داشت.
وی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان را یک ضرورت برشمرد و گفت: تحقق این هدف نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار است که بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تاکنون افزون بر 50 میلیارد ریال از این میزان برآورد هزینه از محل اعتبارات مدیریت بحران و سازمان حمل و نقل و سوخت کشور به این پروژه تخصیص داده شده است.
کرمی خاطرنشان کرد: متاسفانه این میزان اعتبار نیز تا امروز به علت کمبود منابع اعتباری تامین نشده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری اجرای این مصوبه را کاملا کارشناسی شده دانست و گفت: این پروژه از جمله مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این استان بود که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات به زودی شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل این استان باشیم.
کرمی در ادامه از عدم افزایش نرخ کرایه‌ها در این استان خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از ابتدای سال‌جاری تاکنون نرخ کرایه‌های حمل و نقل در این استان هیچ افزایش قیمتی نداشته است.
وی افزود: آخرین تغییر قیمت نرخ کرایه‌ها در این استان مربوط به آذرماه سال 89 است که با افزایش نرخ سوخت کرایه‌ها نیز افزایش یافت.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مسیرهای بالای 20 کیلومتر رانندگان باید صورت وضعیت اخذ کنند، گفت: اگر تا به امروز به دلایل مختلف صورت وضعیت اخذ نشده، این دلیل نقص در قانون نیست.
وی با بیان اینکه 80 درصد مسیر ناوگان مسافربری این استان یک سر خالی است، گفت: مسیرهای بن، سامان، سودجان و بخش لاران به صورت یک سر خالی است، که برهمین اساس لازم است تا بخشدار لاران مشکل نارضایتی رانندگان را برطرف کند.
کرمی همچنین با تأکید بر اینکه رانندگان مینی‎بوس و تاکسی‌ها حق ایستادن در مسیر بلوار را ندارند و باید در ترمینال مسافرهای خود را سوار کنند، گفت: با توجه به اینکه از رانندگان حق پارک دریافت می‌‎شود آنها مکلف هستند ماشین‌های خود را در ترمینال پارک کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول