اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

مجلس به‌علت ورود رئیس قوه قضائیه در اختلاس ورود پیدا نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری های مجلس برای اختلاس سه هزار میلیاردی گفت: مجلس به علت ورود شخص رئیس قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده اختلاس در این بحث ورود پیدا نمی‌کند.

مجلس به‌علت ورود رئیس قوه قضائیه در اختلاس ورود پیدا نمی‌کند
انوشیروان محسنی بندپی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری در مورد پیگیری‌های مجلس در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی اظهار داشت: مجلس به علت ورود شخص رئیس قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده اختلاس در این بحث ورود پیدا نمی‌کند.
وی درباره آثار سوء اختلاس سه هزار میلیاردی در کشور بیان داشت: وقوع این گونه ماجراها منجر به بی‌اعتمادی می‌شود از این رو باید تاحد ممکن از وقوع آنها جلوگیری شود.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال استیضاح وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: نباید وزیر اقتصاد را در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی مقصر بدانیم.
وی ادامه داد: اگر وزیر اقتصاد از موضوع اختلاس خبر داشت و اقدامی نمی‌کرد باید برخورد جدی با وی می‌شد اما وزیر اقتصاد به محض اطلاع از این موضوع، خاوری را وادار به استعفا کرد و مدیرعامل بانک صادرات را نیز برکنار کرد.
محسنی بندپی تصریح کرد: وزیر اقتصاد در موضوع اختلاس به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و بنده به عنوان نماینده مجلس، عملکرد وزیر اقتصاد را موفق می‌دانم و از وزیر اقتصاد در مجلس دفاع می‌کنم.
انتهای پیام/و20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول