اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

قوه قضائیه با معرفی عاملان اصلی اختلاس شبهات را برطرف کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: قوه قضائیه با بررسی دقیق و معرفی عاملان اصلی اختلاس وجود هرگونه شبهه را از بین ببرد.

قوه قضائیه با معرفی عاملان اصلی اختلاس شبهات را برطرف کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ولی‌الله فرزانه یکشنبه شب در جلسه بررسی واحدهای تولیدی استان مازندران اظهار داشت: مسئولان واحدهای صنعتی باید گزارش مالی شفاف از عملکرد خود ارائه دهند.
وی تصریح کرد: برخی از مشکلات موجود در صنایع مربوط به سوء مدیریت است که مدیران واحدهای صنعتی به خاطر بلند پروازی‌های خودشان مشکلاتی را برای بانک‌ها و مردم ایجاد می‌کنند.
فرزانه ادامه داد: برای ایجاد یک واحد صنعتی مدیرانی که استخدام می‌شوند باید ارزیابی درستی از فضای کسب و کار داشته باشند که عدم تدبیر برخی مدیران باعث ناامنی در فضای کسب و کار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران یکی از مشکلات واحدهای صنعتی را ارائه مدارک مالی چندگانه معرفی کرد و یادآور شد: مدیران واحدهای صنعتی برای دریافت وام در هر ارگان دولتی یک سند مالی ارائه می‌دهند که این کار خلاف قانون است.
وی با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور بیان داشت: بعید است این اختلاس‌گر همه 3 هزار میلیارد تومان را از کشور خارج کرده باشد و این طور که عنوان شد حدود 2هزار و 500 میلیارد تومان در کشور سرمایه‌گذاری شد.
وی ادامه داد: برخی از اتهامات قبل از رسیدگی رسانه‌ای می‌شود و رسانه‌ای شدن برخی اتهامات قبل از رسیدگی چهره نظام را مخدوش شد و اگر استکبار هزاران میلیارد تومان هزینه می‌کرد نمی‌توانست این قدر چهره نظام را مخدوش کند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران ادامه داد: جلسات بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گامی برای ایجاد اشتغال و پایداری شغل در کشور است و برای حل مشکلات کسب و کار مسئولان در هر ارگانی جلسات حل موانع تولید را دستور کار خود دارند.
وی اظهار امیدواری کرد: قوه قضائیه با بررسی دقیق و معرفی عاملان اصلی اختلاس وجود هرگونه شبهه را از بین می‌برد که با شفاف‌سازی موضوع ابهامات موجود در پرونده هرچه سریع‌تر برطرف شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با اعلام اینکه فضای کسب و کار روان در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی می‌توانیم اعلام کنیم که فضای کسب و کار مناسب در کشور وجود دارد که کارگروه‌های حمایت از تولید نداشته باشیم.
وی خواستار اعتبارسنجی مناسب صنایع با بانک‌ها شد و افزود: برای حفظ تعامل با بانک‌ها مدیران واحدهای صنعتی باید میزان اعتبار سنجی خود را بانک‌ها حفظ کنند.
به گزارش فارس، در این جلسه مصوب شد که مشکلات مالی دو شرکت خزر شیر وکندولوس که در زمینه فرآوردهای لبنی مشغول فعالیت هستند برطرف شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول