اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی:

آبروی کشور نباید فدای چند اختلاسگر بشود

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه اجرای قانون فرصت تخلف را از مفسدین اقتصادی می‌گیرد، گفت: متاسفانه خیلی مصلحت‌اندیشی می‌شود و گاهی اوقات آبروی کشور را فدای آبروی نداشته چند نفراختلاسگر و مفسد اقتصادی می‌کنیم.

آبروی کشور نباید فدای چند اختلاسگر بشود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی  دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی اجرای قانون را موجب کاهش فساد اقتصادی و سیاسی در جامعه خواند و گفت: وقتی قانون اجرا نشود زمینه برای امکان هر نوع خلافی به وجود می‌آید.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر سایه قانون سنگین باشد و همه بدانند که دیر یا زود قانون سراغ آنها می‌آید، از تخلفات مفسدین هم کم می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه همه باید به قانون پاسخ دهند، تصریح کرد: پاسخگویی همه به قانون منجر به کاهش جرایم می‌شود و این درحالی است که ظاهرا برای برخی‌ها جایگاه امنی برای عدم پاسخگویی به قانون وجود دارد.
وی با بیان اینکه با اجرای کامل قانون در کشور بسیاری از فرصت‌ها از تبهکاران و مفسدین اقتصادی گرفته می‌شود، گفت: اما متاسفانه خیلی مصلحت‌اندیشی می‌کنیم و گاهی اوقات آبروی کشور را فدای آبروی نداشته چند نفر اختلاسگر و مفسد اقتصادی می‌کنیم.
بنایی دراین باره اضافه کرد: نباید آبروی کشور، خون شهدا و هزاران مدیر ایمن و سالم به‌خاطر چند نفری که به اموال بیت‌المال دست درازی کرده‌اند، از بین برود.
نماینده قم در مجلس به برکناری و استعفای مدیران بانک‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم بگویم استعفا و برکناری کافی است یا نه، مجازات متهمین اختلاس را در نهایت قوه قضاییه تعیین می‌کند، اما دستگاه قضا باید در کمال دقت، سرعت و با اطلاع‌رسانی روشن به موضوع رسیدگی کند تا مردم مطمئن شوند که دستگاه قضا درحال رسیدگی به پرونده اختلاس است.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه برای اختلاس اخیر فضاسازی شده است، تصریح کرد: اینگونه مطرح شده است که در اختلاس اخیر همه مسئولان کشور درگیر هستند و مدیر سالم در کشور نیست و این در حالی است که آبروی نظام نباید هزینه چند نفر فاسد شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول