اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

اختلاس عامل اختلال در عمران و آبادانی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با بیان پیامدهای سوء اختلاس در کشور گفت: یکی از پیامدهای اختلاس این است که در مسیر عمران و آبادانی کشور اختلال ایجاد می‌کند.

اختلاس عامل اختلال در عمران و آبادانی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک گفت و به بیان احادیثی از امام رضا (ع) پیرامون رعایت تقوی اظهار داشت: انسان‌های متقی در هر دو عالم جایگاه بالایی دارند که برای دسترسی به این مقام و جایگاه تنها باید عمل صالح انجام دهیم.
خطیب جمعه دهدشت با یادآوری 16 مهر روز جهانی کودک گفت: باید با کودکان با مهربانی و احترام رفتار کنیم چرا که کودکان آینده‌سازان و سرمایه این مملکت هستند.
حسینی اضافه کرد: وظیفه ما خوب تربیت کردن این قشر است که اگر آن‌ها را خوب تربیت نکنیم فردا جامعه با مشکل رو به رو خواهد شد.
خطیب جمعه شهر دهدشت عنوان کرد: همه مشکلات امروزی و ناهنجاری اجتماعی به این باز می‌گردد که فرزندانمان را در دوران کودکی درست تربیت نکرده‌ایم.
حسینی در ادامه به اختلاس بزرگ اشاره کرد و افزود: در سالیان متمادی مقام معظم رهبری بارها درباره فساد مالی صحبت‌های راهگشایی فرمودند و بارها تذکراتی داشتند که اگر عمل می‌شد این قبیل اتفاقات رخ نمی‌داد.
امام جمعه دهدشت در ادامه اختلال در عمران وآبادی، تشویق دیگران به فساد مالی، فاسد شدن برخی مسئولان به‌واسطه رشوه، کمتر شدن سرمایه‌گذاری در کشور و عمیق شدن فاصله طبقاتی را از پیامدهای فساد اقتصادی دانست.
امام جمعه دهدشت به اجلاس حمایت از فلسطین در تهران اشاره کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این اجلاس بسیار جامع، بانفوذ و امید‌بخش بود که عمل به آن‌ها امت اسلامی را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.
حسینی جنبش وال‌استریت را حرکت و انقلاب مردم فقیر و آسیب‌پذیر امریکا علیه حکومت سرمایه‌داران دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری این حرکت را پیش‌بینی کرده بودند و ما اکنون شاهد گسترش این اعتراضات در همه شهرهای آمریکا هستیم.
خطیب جمعه دهدشت هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اذعان داشت: امنیت پایه تمام فعالیت‌های بشری و مایه حیات جامعه است و همه مردم و مسئولان در برقراری امنیت وظیفه دارند، اما آن که مظهر امنیت بوده و وظایف روشنی در این زمینه دارد، نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول