اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

با اختلاس‌گران باید برخورد قاطع شود

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار برخورد قاطع با اختلاس‌گران شد و گفت: باید هرچه سریع‌تر سرمنشأ این اختلاس بزرگ و بی‌سابقه در کشور مشخص و عوامل آن نیز معرفی شوند تا مردم از انفعال بیرون آیند.

با اختلاس‌گران باید برخورد قاطع شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی یکشنبه ‌شب در همایش بصیرت و مقاومت که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران دارای تجارب و ظرفیت‌های بسیاری است همانطور که با آن پیچیدگی‌های جنگ از آن سربلند بیرون آمدیم با اختلاس‌ها، بیکاری و تورم نیز می‌توانیم مقابله کنیم و برای ایجاد راه حل در آن موفق شویم.
رضایی بیان کرد: عده‌ای می‌گویند نمی‌توانیم بیکاری را برطرف کنیم که این نیز اشتباه است و با دست برداشتن از مسائل حاشیه‌ای می‌توانیم بسیاری از مشکلات را کالبدشکافی و آن را حل کنیم.
وی تصریح کرد: استان‌های مختلف ایران زمین از شرق تا غرب و شمال تا جنوب منشا عظیم ظرفیت‌ها برای پیشرفت هستند و تنها در استان فارس می‌توان با برنامه‌ریزی و توسعه زمینه‌های مختلف این استان را در تاثیر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس قرار داد و تمدنی بزرگ در این منطقه ایجاد کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: زمانی در کشور به موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دست می‌یابیم که بزرگ‌اندیش باشیم و عقل خود را به کار گرفته و عاقلانه در مسیر رشد و تکامل قدم برداریم.
این استاد دانشگاه بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت‌ها در کشور نباید روحیه‌ها را تضعیف کرد و بمباران یأس داشته باشیم بلکه باید همواره بزرگ‌اندیشی کنیم چراکه ما می‌خواهیم ایرانی بزرگ، قدرتمند و با فضیلت داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی کشورهای منطقه اشاره و بیان داشت: امروز سه کشور ترکیه، آمریکا و ایران می‌خواهند بیداری در منطقه را در دست داشته باشند و استعداد و شایستگی ملت و رهبر ما بیشتر از رهبران کشورهای دیگر مناطق است.
رضایی اضافه کرد: کشور ایران پیوند تاریخی با فلسطین و مصر دارد و ما هستیم که باید بیداری اسلامی در منطقه را بر عهده بگیریم.
وی گفت: لازمه این موفقیت‌ها بزرگ اندیشیدن است و حمایت از نخبگان و هم‌فکری مسئولان در سه قوا و اتحاد و همدلی آنان را می‌طلبد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به جای اینکه در کشور مسائل را به گردن یکدیگر اندازیم باید امیدوار باشیم و امیدواری در کارها را در کشور نهادینه کنیم.
رضایی همچنین بیان کرد: مانند هشت سال جنگ در موقع پیروزی‌ها نباید مغرور شویم و در فراز و نشیب‌ها نیز نباید ناامید باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول