اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

نسبت به پیگیری اختلاس 3 هزار میلیاردی خوش‌بین هستم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به پیگیری پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی کشور خوشبینم.

نسبت به پیگیری اختلاس 3 هزار میلیاردی خوش‌بین هستم
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وقوع اختلاس 3هزار میلیارد تومانی در سیستم بانکی کشور اظهار داشت: از جمله دلایل بروز چنین مفاسدی عدم اجرای صحیح وظایف از سوی بانک‌ها است.
وی با بیان اینکه بانک‌ها در این راستا اعتباراتی را برای برخی افراد افتتاح کرده‌اند، تصریح کرد: این اعتبارات در حالی برای افراد ایجاد شده که آنها لیاقت دریافت آن را نداشته‌اند و در این میان رانت‌خواری و پارتی‌بازی مشهود بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: برخوردهایی که باید از سوی قوه قضاییه صورت گیرد قطعا انجام می‌شود و این دستگاه می‌داند چگونه با این موضوع برخورد کند.
به گزارش فارس وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس به وظیفه دولت در قبال پیشگیری و مبارزه با این گونه مفاسد اشاره کرد و افزود: هر کدام از مسئولان در دولت اعم از رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی باید در برابر این مسئله پاسخگو باشند.
طباطبایی‌نژاد بیان داشت: هنگامی که صحبت از مبارزه دولت و پاسخگویی آن به میان می‌آید نباید تمام افرادی را که در بدنه دولت فعالیت می‌کنند را متهم کرد و تنها با افرادی باید برخورد شود و پاسخگو باشند که در بروز این مسئله مقصر بوده‌اند.
وی افزود: تاکنون که مقصران این اختلاس پاسخی به مردم نداده‌اند و فقط عذرخواهی کرده و رفته‌اند.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید جریمه‌های خود برای این افراد را اعمال کند، اضافه کرد: خوشبین هستم که این مسئله به نحو مطلوب پیگیری شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول