اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

اختلاس عده‌ای فاسد موجب بدبینی به همه چیز نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج از مردم خواست تا اختلاس اخیر موجب بدبینی به همه دستاوردها و کارهای بزرگی که در نظام جمهوری اسلامی انجام گرفته نشود.

اختلاس عده‌ای فاسد موجب بدبینی به همه چیز نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قوه قضائیه با دقت و سرعت به جرم خلافکاران اختلاس کننده رسیدگی کرده و در این راه با هیچ شخص و گروهی مسامحه نشود.
وی با بیان اینکه همه مسئولان مترصد هستند تا ریشه مفاسد اقتصادی در کشور اسلامی خشکیده شود ابراز داشت: اگر به دستورات اکید رهبری و نصایح راهگشای ایشان عمل شود هیچ گاه شاهد چنین تخلفات ناپسندی در مملکت اسلامی ایران نخواهیم بود.
حسینی با ذکر این نکته که مردم نباید با این گونه مفاسد هر چند بزرگ هم باشد نسبت به همه چیز بدبین شوند عنوان کرد: در جامعه ما اکثریت کسانی که کار اقتصادی می‌کنند پاک بوده و به فکر کسب روزی حلال هستند که هم‌اکنون عمل خلاف چند نخاله فاسد نباید ما را نسبت به همه چیز و دستاوردهای بزرگ بدبین کند.
خطیب جمعه یاسوج به روز 16 مهر ماه روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: در اسلام همانگونه که فرزندان بر پدر و مادر حقوقی دارند فرزندان نیز نسبت به والدین حقوقی دارند که اگر این حقوق از سوی پدر و مادر به درستی ادا نشود آنان نیز آق فرزندان می‌شوند.
وی گفت: فرزندان در روز قیامت از والدین شکایت می‌کنند که آنها را درست و صحیح به سوی سعادت راهنمایی نکرده‌اند.
حسینی تأکید کرد: چند حق فرزندان بر والدین دارند که یکی از آنها نام زیبا بوده و نام‌های اجنبی و بیگانه بر فرزندان گذاشتن نادرست و ناپسند است.
این مسئول به دیگر حق فرزندان بر والدین اشاره کرد و ابراز داشت: هیچ پس‌اندازی برای کودکان و فرزندان ما از ادب نیکو بهتر نیست.
امام جمعه یاسوج آشنا کردن فرزندان با کتاب الهی قرآن را یکی دیگر از حقوق فرزندان نسبت به والدین دانست. 
وی بی‌دقتی برخی افراد در جامعه نسبت به قوانین و مقررات را خلاف شرع و دین دانست و گفت: اگر کسی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکند و انسان بی‌گناهی در این میان از بین برود این متخلف شرعا در نزد پروردگار مسئول است.
حسینی با تأکید بر این نکته که نیروی انتظامی همواره در جامعه با بیداری و هوشیاری در حال خدمت است اذعان داشت: نباید انتظار داشته باشیم که این نیرو همه مشکلات را یک تنه و به تنهایی از میان بردارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول