اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 مهرماه در بابل؛

ضرغامی در یادواره سردار سجودی سخنرانی می‌کند

خبرگزای فارس: دبیر اجرایی ستاد یادواره 44 سردار شهید بابل گفت: 28 مهر ماه یادواره سردار شهید یوسف سجودی و 44 سردار شهید بابل با سخنرانی ضرغامی رئیس رسانه ملی در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود.

ضرغامی در یادواره سردار سجودی سخنرانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین میرزاپور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران شهید شهرستان بابل اظهار داشت: شهرستان بابل دارای هزار و500 رزمنده، شش هزار جانباز، هزار و 700 شهید است که از این تعداد 44 سردار شهید  و 86 روحانی شهید تقدیم انقلاب کرده است که در راس آنها سردار شهید یوسف سجودی قرار دارد.
وی درباره مقام سردار شهید یوسف سجودی خاطرنشان کرد: سردار سجودی یکی از سرداران بزرگ کشور و همپای شهید جهان‌آرا و بابایی بوده است اما تاکنون نسبت به معرفی و شناساندن این شهید بزرگوار در سطح کشور اقدام نشده است.
دبیر اجرایی یادواره سردار شهید یوسف سجودی و 44 سردار شهید بابل بیان داشت: با توجه به اینکه این شهرستان بیشترین شهید و رزمنده استان مازندران را داراست اما درباره اطلاع‌رسانی مراسم یادواره شهدا از سوی صدا و سیما کوتاهی شده است بنابراین امسال تصمیم گرفتیم در مراسم یادواره شهدا از وجود آقای ضرغامی استفاده کنیم تا ایشان نسبت به احداث ایستگاه رادیویی و دفتر ویژه خبری در بابل اقدام کند.
وی از مسئولان روابط عمومی ادارات بابل خواست عکس شهدا را بر سر درب ادارات نصب کرده و در روز برگزاری این مراسم نسبت به جابجایی خانواده شهدا اقدام کنند.
میرزاپور از احداث حسینیه عاشقان در بابل خبر داد و افزود: حسینیه عاشقان بابل که پنجم اسفند سال گذشته کلنگ‌زنی شد در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کمیته‌های فرهنگی، مالی، ترابری، تشریفات، پشتیبانی، امنیت و مدعوین این یادواره تشکیل و آغاز به فعالیت کرده است.
میرزاپور اظهار داشت: 28 مهر ماه یادواره سردار شهید یوسف سجودی و44   سردار و هزار و 700 شهید شهرستان بابل با سخنرانی ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰ 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول