اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) صورت گرفت؛

اهتزاز پرچم بارگاه امام رضا (ع) در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

خبرگزاری فارس: پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) توسط خادمان آستان آن حضرت در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم بارگاه امام رضا (ع) در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه پنج‌شنبه خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پس از ورود به گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی در مراسم زیر سایه خورشید شرکت کردند.
خادمان آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که به عنوان سفیر فرهنگی این آستان حامل پیام رضوی بودند با حضور در جمع مردم خداجوی شهر تهران در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) برای دقایقی به سخن و انتقال مکارم اخلاقی امام رضا (ع) پرداخته و دل‌ها حاضران را روانه مشهد الرضا (ع) کردند.
در حالی که یکی دیگر از خادمان بارگاه منور ثامن الحجج به ذاکری اهل بیت عصمت و طهارت و امام رضا (ع) مشغول بود تعدادی از خادمان این آستان با حضور در جمع مردم و همراهی آنها پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به اهتزاز در آوردند.
گلزار شهدا بهشت زهرا (س) در شامگاه پنج‌شنبه حال و هوای دیگری داشتن، با حضور خادمان حریم قدس رضوی بر معنویت این فضا افزوده شده بود و زن و مرد پیر و جوان، همه و همه با اشک دیده خود با امام رضا (ع) متوسل شده بودند.
این شهدایی که اذن شهادت خود را از امام رضا (ع) گرفته بودند، یاران سفر کرده‌ای که امضاء شهادت خود را از امام مهربانی دریافت کرده‌ بودند پنج‌شنبه شب میزبان سفیران بارگاه ملکوتی آن حضرت بودند.
حاضران در این مراسم به امام رضا (ع) متوسل شده و ضمن راز و نیاز با خداوند متعال به خادمان امام رئوف التماس دعا می‌گفتند.
خادمان بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) نیز با توزیع بسته‌‌های فرهنگی و متبرک آستان امام رضا (ع) پذیرای مردم خداجوی شهر تهران بودند.
در ادامه نیز خادمان بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مزار آنها را عطر افشانی و گلباران کردند.
آری بوی دیگری در گلزار شهدا پیچیده است، از سوی عطر حرم موسی الرضا (ع) از سوی دیگر عطر گلاب و گل‌هایی که مزار شهدا با آن عطر افشانی و گلباران شده بود و مردم شهید پرور و ولایی شهر تهران با اشک دیده بار دیگر با امام رضا (ع) میثاق بسته که سعی نمایند شیعه واقعی بوده و در راستای اهل بیت عصمت و طهارت گام برداشته و آرمان‌های والای امام و شهدا را حفظ کنند.
خادمان آستان مقدس رضوی (ع) که به شهر تهران عزیمت کرده‌اند شامل 12 خادم و هیئت همراه هستند که از شب گذشته با برگزاری مراسم استقبال در فرهنگسرای خاوران وارد شهر تهران شده و تا شب میلاد امام رئوف حضرت رضا(ع) با حضور در دانشگاه‌ها،‌مدارس، بیمارستان‌ها، آسایشگاه سالمندان و جانبازان، گلزار شهدا و حضور در بیت شهدا و همچنین تجمعات مختلف پیام رضوی را به ملت خداجوی شهر تهران می‌رسانند.
 این گزارش حاکی است 11 کاروان از خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج در دهه کرامت با حضور در استان‌های مختلف کشور پیام رضوی را به عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت انتقال می‌دهند که از این میان 10 کاروان در داخل کشور و استان‌های مختلف و یک کاروان نیز در کشور عراق به انتقال پیام رضوی مشغول هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول