اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ماندگاری:

تبعیت از ولایت‌فقیه رمز ماندگاری شهداست

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری از اساتید حوزه و دانشگاه، رمز ماندگاری شهدا را در تبعیت آنها از ولایت‌فقیه دانست.

تبعیت از ولایت‌فقیه رمز ماندگاری شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری عصر امروز در یادوارره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز که در حسینیه باغ بهار این شهرستان و با حضور بیش از 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تاکید بر ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی اظهار داشت: رمز ماندگاری شهدا ولایتمداری بوده است.
وی به بیان عظمت و جایگاه شهدا پرداخت و افزود: عزت، اقتدار و پیروزی‌های غرورآفرین ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس، مرهون و مدیون شهیدان، آزادگان، جانبازان و ایثارگرانی است که همه وجودشان را وقف اعتلای اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی کردند.
یادگاری افزود: افتخارات رزمندگان اسلام به این بود که با توکل به خدا و اعتماد به نفس و روحیه بسیجی به رهبری امام خمینی (ره) در برابر قدرت‌های استکباری ایستادند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.
ماندگاری با اشاره به اینکه والاترین ویژگی شهدا داشتن بصیرت بود، بیان داشت: شهدای انقلاب با بصیرت کامل قدم دراین راه گذاشتند.
وی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت و فرخنده امام رضا(ع) این دهه را دهه انس با ائمه اطهار (ع) دانست.
امام جمعه و فرماندار مهریز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگر، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در این مراسم میهمان شهدا بودند.
سخنرانی، مداحی، اجرای گروه سرود و موزیک، دکلمه خوانی، رژه حماسی و تشییع جنازه نمادین شهدا از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاه بزرگ کتاب با 40 درصد تخفیف، غرفه نقاشی کودکان، نمایشگاه خودروهای جنگی و نظامی، نمایشگاه عکس شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برپاست.
این مراسم دو شب دیگر بعد از نماز عشا در حسینیه باغ بهار مهریز با حضور سخنران و مداحان مطرح کشوری برگزار می‌شود.
فردا شب، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران سخنران این مراسم خواهد بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول