اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 24 ساعت؛

گاز مناطق گلزار شهدای شوشتر وصل شد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 24 ساعت از قطع گاز در مناطق گلزار شهدای شوشتر، رئیس شرکت گاز این شهرستان از اتصال جریان گاز در این منطقه خبر داد.

گاز مناطق گلزار شهدای شوشتر وصل شد
محمد جمال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به منظور تغییرات، تعمیر و در مکان‌هایی اصلاح شبکه گاز در منطقه گلزار شهدای شهرستان شوشتر ناچار به قطع گاز به مدت 24 ساعت شدیم و این مشکل نیز صبح امروز با اتصال گاز در این منطقه برطرف شد.
وی خاطر نشان کرد: قرار است برای این منطقه، شبکه جدید احداث شود از این رو، از صبح امروز گازرسانی به  منطقه گلزار شهدای شوشتر انجام شد اما شبکه موجود برای اصلاح و رفع مشکل نیازمند کار زیادی است.
جمال‌پور با تاکید بر اینکه این منطقه با توجه به افزایش جمعیت نیازمند شبکه جدید است، تاکید کرد: در این منطقه نیازمند شبکه جدید هستیم و هم اکنون بیش از 17 کیلومتر شبکه گاز در این منطقه وجود دارد.
رئیس شرکت گاز شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: در منطقه گلزار شهدا بیش از 850 اشتراک و یکهزار و 500 مشترک وجود دارد و قطعا تا 24 ساعت آینده مشکل گاز ساکنان برطرف خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکل در این منطقه نیاز به فعالیت زیاد داریم، گفت: شبکه موجود در این منطقه نیاز به تغییر و احداث شبکه جدید دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول