اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

مراقب منحرفان از راه شهدا باشیم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امروز در کشوری که شهدا جان خود را نثار کردند انتظار شهدا و خانواده شهدا از ما تنها خدمت صادقانه است، باید مراقب دنیاطلبی خویش باشیم تا از جریان و ریل اصلی منحرف نشویم.

مراقب منحرفان از راه شهدا باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری نسب در مراسم غبارروبی در گلزار شهدای قزوین بیان کرد: امروز برای غبارروبی مزار شهدایی امده‌ایم که در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خویش درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در سراسر مرزهای ما در برابر دشمن ایستادند؛ ایثارگری‌ آنها و دعای خانواده شهدا عزت را برای ایران اسلامی رقم زد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: شکر خدا ایران اسلامی با سربلندی به پیشرفت‌ و توسعه همه جانبه در دنیا دست یافته به طوری که در برابر هجمه دشمن به دستاوردهای مثال زدنی رسیده است.
وی تصریح کرد: امروز ما برای تجدید میثاق با این شهدا آمده‌ایم، آمده‌ایم بگوئیم اگر چه 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ولی ما همچنان به عهدی که در دفاع از آرمان‌های نظام بسته‌ایم، پایبندیم.
جعفری نسب افزود: شهدا به دنبال آزادگی و ترویج فرهنگ آزادگی در دنیا بودند؛ شهدا به دنبال به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار اسلام  در سراسر گیتی بودند تا فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت در دنیا ساری و جاری شود.
وی اظهار کرد: شهدا با نثار جان خویش می‌خواستند احکام دین و قرآن در میان انسان‌ها جاری شود؛ در واقع همانطور که شهدای کربلا برای اهداف متعالی اسلام جان خویش را در طبق اخلاص قرار دادند، شهدای ما نیز در همین مسیر حرکت کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امروز پس از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب شاهد به ثمر نشستن آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی هستیم به طوری که با بیداری اسلامی یک جبهه متحد اسلامی در حال شکل‌گیری است.
وی تأکید کرد: امروز صدای نابودی مستکبران جهان را به خوبی می‌شنویم، با سرنگونی آنها زمینه برای ظهور و فرج آقا فراهم خواهد شد.
جعفری نسب خاطرنشان کرد: امروز در کشوری که شهدا جان خود را نثار کردند انتظار شهدا و خانواده شهدا از ما تنها خدمت صادقانه است، باید مراقب دنیاطلبی خویش باشیم تا مبادا از جریان و ریل اصلی منحرف شویم.
وی توضیح داد: مراقب کسانی که در نظام مقدس در خط شهدا حرکت نمی‌کنند باشیم، امروز اگر پرسنل ناجا در این مکان جمع شده‌اند؛ آمده‌اند بگویند هنوز عاشقان شهادت و نیروهای جان برکف آماده‌ دفاع از اسلام و مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان جان خود را نثار انقلاب کنند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: امروز دیگر دشمن در عرصه جنگ سخت به رویارویی با نظام نمی‌آید چراکه دشمن در این عرصه از نظام اسلامی سیلی محکمی خورده است در نتیجه می‌خواهند ایران اسلامی را در عرصه‌های دیگر تحت فشار قرار دهند.
وی افزود: آن روز که در این کشور یک فشنگ هم نداشتیم با اتکا به خداوند سبحان در برابر دشمن ایستادیم و دشمن نتوانست تجاوز کند، امروز که ما در عرصه‌های نظامی و غیرنظامی به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.
جعفری نسب یادآور شد: امروز در عرصه جنگ نرم باید از شهدا استمداد بطلبیم و در برابر هجمه‌های ضد فرهنگی دشمن در خانواده مراقب فرزندانمان باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول