اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی قم در ششمین روز از ایام هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی قم با حضور فرمانده انتظامی استان قم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، معاون هماهنگی سپاه علی بن ابن ابی طالب(ع)، کارکنان نیروی انتظامی و اقشار مختلف مردم در نمایشگاه نیروی انتظامی واقع در خیابان آستانه برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم که دوشنبه شب برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه شهدا اهل تجمل‌گرایی نبودند، گفت: وقتی به زندگی و سیره شهدا نگاه می‌کنیم به خصلت‌های آنان پی می‌بریم و شهدایی که تقدیم انقلاب شدند انسان‌های ساده‌زیست و کسانی بودند که حاضر نبودند حتی ریالی از بیت‌المال را برای مسائل خودشان خرج کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری اینگونه یادواره‌ها در واقع یادآوری برای ما است وگرنه شهدا به این مسائل احتیاجی ندارند چرا که آنها فقط با خدا معامله کردند و بهترین سرنوشت که شهادت است را برای خود رقم زدند.
مهدی توکلی عنوان کرد: عزت، اقتدار، امنیت، آرامش، استقلال کشور و هرچه داریم متعلق به شهداست.
در ادامه مراسم حجت الاسلام احمد پناهیان سخنرانی و سید‌احمد حسینی‌نژاد از مداحان اهل بیت(ع) نیز نوحه‌سرایی کرد.
سپس کلیپی از زندگی شهید علیرضا همایی فصیح که خرداد ماه سال جاری در هنگام درگیری مسلحانه با اشرار در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، پخش شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول